Mortal Kombat+ ساخته شده توسط طرفداران، باگ‌ها را برطرف می‌کند و ویژگی‌های جدیدی را به سه‌گانه بازی اصلی اضافه می‌کند


کف دست: تیم مورتال کامبت فرصت طلایی را برای جشن گرفتن سی امین سالگرد این فرنچایز در اوایل این ماه از دست داد. درز درز ماه اوت حاکی از آن بود که یک بسته سالگرد هوم در حال ساخت است، اما در 8 اکتبر، تنها چیزی که به دست آوردیم یک ویدیوی 90 ثانیه‌ای بود که در یوتیوب پست شد.

خوشبختانه جامعه بازی‌ها همه چیز را به دست گرفته است.

Mortal Kombat+ پروژه ای است که شامل گرفتن سه بازی اول این سری – Mortal Kombat، Mortal Kombat II و Ultimate Mortal Kombat 3 – و جداسازی کد آنها برای رفع مشکلات شناخته شده است که میدوی هرگز به خود زحمت اصلاح آنها را نداد.

هر بازی مجموعه ای از مشکلات خاص خود را دارد، اما همه آنها تنظیمات کاربر کارخانه بهبود یافته، هوش مصنوعی CPU بهتر، صدای به روز شده و شخصیت های جدید را دریافت می کنند. MK1 و MKII همچنین دارای مترهای ترکیبی، حالت 2v2 به اضافه یک حالت تگ تیم هستند و تمام سطوح آن قفل خواهند شد.

MK1+ در حال حاضر در حال توسعه است و انتظار می‌رود نسخه بتا آن تا پایان سال 2022 منتشر شود. نسخه بتا (نسخه 2.8.50) در حال حاضر برای MKII+ و Ultimate MK3+ (نسخه 2.0.0) برای کسانی که علاقه مند به ارائه آن هستند در دسترس است. فایل ها برای MAME و Fightcade در وب سایت پروژه در دسترس هستند.

اد بون، یکی از سازندگان اصلی این فرنچایز، اخیراً در آستانه سی امین سالگرد با پلی استیشن بلاگ مصاحبه کرده است. او در آن گفت که یکی از رازهای موفقیت پایدار Mortal Kombat این است که هر بازی چیز جدیدی را به میز می آورد. چیزهای خارج از بازی‌ها، مانند فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و کالاهای تجاری نیز به حفظ این سریال در دید عموم کمک کرده‌اند.

بون همچنین به بازی معروف Mortal Monday اشاره کرد، کمپین تبلیغاتی 10 میلیون دلاری که همزمان با عرضه Mortal Kombat در Super Nintendo، Sega Genesis، Game Boy و Game Gear بود.

بون گفت که هنوز آخرین بازی MK را نساخته‌اند، اما نمی‌توانست چیز دیگری را فاش کند. دنباله ای برای راه اندازی مجدد فیلم Mortal Kombat نیز در دست ساخت است و بون تایید کرد که پروژه به خوبی پیش می رود.



منبع