Mount & Blade II mod از ChatGPT برای تولید دیالوگ رویه ای استفاده می کند

هوش مصنوعی مولد احتمالاً برای هر نوع بازی مناسب نیست. داستان‌های نوشته شده از نویسندگان حرفه‌ای برای اکثر ژانرها در آینده قابل پیش‌بینی بهتر خواهد بود. با این حال، ایده پشت این ماد برای گیم پلی جعبه سندباکس Mount & Blade مناسب است. بازی‌های مبتنی بر رویدادهای پویا و بدون خط داستانی خطی، مانند شبیه‌سازی‌های استراتژی یا مدیریت، در نهایت می‌توانند از متن مولد هوش مصنوعی بهره‌مند شوند.



منبع

این ویدیوها یک بازیکن را نشان می دهد که با شخصیت های مختلف با تایپ کردن سؤالاتی در مورد هویت، حرفه و محیط اطراف صحبت می کند. در یک نقطه، آهنگر توضیحی ارائه می‌کند که به صورت رویه‌ای از خدمات خود، از جمله قیمت‌ها و مدت زمانی که کمیسیون بر اساس مواد استفاده شده طول می‌کشد، ارائه می‌کند. تظاهرات دیگری نشان می دهد که بازیکن در حال چانه زدن قیمت ها با کشاورزان و مزدوران است و دیگری نشان می دهد که مردی در حال سرودن شعر است.

بزرگترین مشکل مود در وضعیت فعلی آن این است که پاسخ‌های هوش مصنوعی زمان زیادی برای بارگیری نیاز دارند. علاوه بر این، بیشتر دیالوگ ها تا حدودی رباتیک به نظر می رسند، مانند پاسخ های معمولی پرس و جو ChatGPT. تفاوت هایی در نحوه صحبت کاراکترها وجود دارد، اما نسخه های مود آینده می توانند شخصیت بیشتری را اضافه کنند.

آینده نگر: مکالمه پیرامون ChatGPT عمدتاً بر موتورهای جستجو و نوشتن خودکار متمرکز شده است. با این حال، یکی از موددرها اخیراً اثبات مفهومی برای استفاده از متن هوش مصنوعی مولد در بازی های ویدیویی منتشر کرده است. آزمایش‌های اولیه POC نشان می‌دهد که این سیستم دارای نقص‌هایی است، اما این ایده را ارائه می‌دهد که می‌تواند برای بازی‌های خاصی قابل اجرا باشد.

بخونید:  آیا به محدودیت های سیلیکون خانگی رسیده ایم؟

بلوک می‌گوید که مد او ChatGPT را با یک «موتور داستان سفارشی» ترکیب می‌کند که به نظر می‌رسد نام و تاریخچه‌ای را برای NPC‌های کوچک تولید می‌کند که توسعه‌دهنده Mount & Blade TaleWorlds Entertainment آن‌ها را ننوشت. شخصیت هایی که معمولا یک پاراگراف دیالوگ از پیش نوشته شده دارند، اکنون بسته به موضوعی که بازیکن ذکر می کند، داستان زندگی خود را روایت می کنند.

برای کسانی که ناآشنا هستند، شخصیت‌های Mount & Blade اطلاعاتی را بر اساس وضعیت دنیای بازی که اغلب بدون اسکریپت است به بازیکنان می‌دهند. آنها در مورد شخصیت های دیگری که اخیراً در این نزدیکی بوده اند صحبت می کنند، جناح های تحت کنترل هوش مصنوعی در حال حاضر در حال جنگ هستند و غیره. مد Bloc تلاش می کند تا جنبه پویا Mount & Blade را تکامل دهد.

ماه گذشته، ویدیوهایی از modder Bloc یک مود را معرفی کرد که از ChatGPT برای ایجاد دیالوگ پویا در بازی Mount & Blade II: Bannerlord استفاده می‌کند. جایگزین درخت‌های گفتگوی پیش‌فرض عنوان می‌شود تا به بازیکنان اجازه می‌دهد تا پرس‌و‌جوها را تایپ کنند و به NPC‌ها پاسخ دهند، و سپس آنها واکنش مناسبی نشان می‌دهند. این سیستم می‌تواند به ارتقای منظمی برای تعاملات شخصیت‌های موجود در RPG تبدیل شود.