No Man’s Sky به تازگی با پشتیبانی از crossplay و cross-save روی macOS قرار گرفت


این افراد هرگز دست از کار کشیدند: یکی از سخت‌کوش‌ترین توسعه‌دهندگان، Hello Games، نزدیک به هفت سال است که به پروژه پرشور خود، No Man’s Sky، ادامه داده است. برای هر توسعه‌دهنده‌ای قابل توجه است که به بهبود یک بازی برای آن مدت زمان بدون نیاز به ریزتراکنش‌ها ادامه دهد.

تا کنون، این استودیو از فروش اولیه خود در پلی استیشن 4، با گاه و بی گاه از پورت ها به نینتندو سوییچ، کنسول های ایکس باکس، پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی گذرانده است. این افزایش ها به تیم کمک کرده است تا بیش از 20 به روز رسانی اصلی را ارائه دهد، از جمله دو مورد در قسمت اول سال جاری – Fractal و Interceptor.

روز پنجشنبه، Hello Games با انتشار No Man’s Sky در مک، جامعه و سایرین را شگفت زده کرد! این استودیو برنامه های خود را حدود یک سال پیش در WWDC 2022 بدون پنجره راه اندازی اعلام کرد. بنابراین زمان چرخش بسیار سریع بود. این بازی در حال حاضر در Steam در دسترس است، اما شان موری گفت که در حال همکاری با اپل است تا در اسرع وقت آن را به فروشگاه مادری مک اپل وارد کند.

همانطور که انتظار می رود، نسخه مک شامل تمام هفت سال محتوا خواهد بود – چیزی که تیم در سوییچ با آن دست و پنجه نرم می کرد. پورت سریع (و ارزان) آن به سخت افزار مک نیز کار بیهوده ای نبود.

این تیم بازی را از ابتدا بازسازی کرد تا از سیلیکون اپل و پلتفرم متال 3 استفاده کند. با این حال، برای جلوگیری از احساس کاربران مک مبتنی بر FOMO اینتل در مورد این خبر، تیم تلاش بیشتری کرد تا بازی را با سخت‌افزار قدیمی‌تر اپل سازگار کند. بنابراین برای لذت بردن از NMS نیازی به ارتقای iMac 2015 خود نخواهید داشت. حتی لازم نیست که یک مک اینتل برتر باشد، اما محدودیت‌هایی وجود دارد که در یک لحظه به آن اشاره خواهیم کرد.

بخونید:  اولین مرورگر وب پر استفاده چه بود؟

موری گفت: “با استفاده از SSD داخلی مک انتظار بارگذاری سریع را داشته باشید.” “عملکرد ثابت در طیف وسیعی از مک‌ها از طریق MetalFX Upscaling امکان‌پذیر است. پشتیبانی از Metal 3 به No Man’s Sky اجازه می‌دهد تا به گرافیک با کیفیت کنسول دست یابد و در عین حال عمر باتری را در لپ‌تاپ‌ها و دستگاه‌های پایین‌تر حفظ کند.”

علاوه بر این، کسانی که قبلاً No Man’s Sky را برای رایانه شخصی از طریق Steam خریداری کرده اند، می توانند نسخه مک را به صورت رایگان دریافت کنند. بازیکنان حتی لازم نیست نگران از دست دادن پیشرفت خود در هنگام جابجایی از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر باشند، زیرا سیستم ذخیره بین ویندوز و macOS به پلتفرم آگنوستیک است.

No Man’s Sky برای Mac برای میلیون‌ها بازیکنی که قبلاً بازی را در Steam دارند رایگان است. و برای کاربرانی که از رایانه شخصی و مک استفاده می‌کنند، ذخیره متقاطع بین هر دو سیستم پشتیبانی می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد از رایانه شخصی به لپ‌تاپ مک بپرند. یا از مک مینی به مک استودیو.”

در حالی که نسخه‌های کنسول این قابلیت ذخیره متقابل را به اشتراک نمی‌گذارند، پورت macOS مانند همه نسخه‌های دیگر، قابلیت crossplay را دارد. بنابراین چه بازی در کنسول یا رایانه، ارتباط با دوستان در هر سیستمی هنوز هم مشکل است.

No Man’s Sky بدون دردسر روی هر مکی با سیلیکون اپل اجرا می شود، خواه قدرتمندترین لپ تاپ دسکتاپ یا ساده ترین لپ تاپ M1، از جمله MacBook Airs با اسب بخار کم. مک های اینتل کمی حساس تر هستند. کاربران حداقل به یک Intel i5، 8 گیگابایت رم، 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک کارت گرافیک Radeon Pro 570X 4GB نیاز دارند. این آخرین مشخصات تمام لپ‌تاپ‌های اینتل را رد صلاحیت می‌کند، زیرا آنها از iGPUهای Intel Iris Plus استفاده می‌کنند. همچنین به macOS Monterey 12.3 نیاز دارد، اما این مشکلی برای هیچ چیزی به جز برخی از مک های قدیمی (قبل از 2017) ندارد.

بخونید:  نتفلیکس برای نوشتن اقتباس «Horizon Zero Dawn» از استیو بلکمن استفاده می‌کند

موری با کنایه زدن مبنی بر اینکه یک انتشار محتوای اصلی دیگر به زودی در راه است، کار را بست. بنابراین تیم HG واقعاً در سال جاری مشغول تولید آن بوده است.



منبع