Sonos قصد دارد از سال آینده وارد چهار دسته محصول جدید شود

در یک تماس سه ماهه چهارم این هفته، مدیر عامل Sonos فاش کرد که این شرکت قصد دارد به زودی به چهار دسته محصول جدید گسترش یابد. او گفت که این شرکت اولین مورد از این محصولات را در سال مالی 2023 معرفی خواهد کرد اما جزئیات بیشتری فاش نکرد.

هر سخت افزار آینده Sonos احتمالاً شامل فناوری خرید اخیر آن، Mayht Holding BV خواهد بود. فناوری مبدل صوتی Mayht باید به Sonos کمک کند تا صدای با کیفیت بالاتر را در بلندگوهای جمع و جورتر در تنظیمات مختلف مانند میز، اتومبیل و قابل حمل قرار دهد.

Sonos می‌تواند به دنبال گسترش سرویس‌های صوتی موجود خود بر روی دستگاه‌های بیشتری باشد، یا می‌تواند در حال برنامه‌ریزی برای انتقال به جریان ویدئو باشد – اولین تلاش خود برای خارج شدن از منطقه راحتی مرتبط با صدا.

وی گفت: ورود به دسته های جدید باعث تنوع بیشتر کسب و کار ما می شود.

چیزی که باید منتظرش بود: Sonos در حال حاضر تنها در یک زمینه تخصص دارد – بلندگوها. با این حال، این شرکت فاش کرده است که می خواهد از سال آینده تنوع ایجاد کند. در حالی که نگفته است که می خواهد در آینده چه کاری انجام دهد، اطلاعیه های قبلی و آگهی های شغلی می تواند نکاتی را ارائه دهد.

هدفون ها احتمالاً آشکارترین بخش جدید برای شرکت بلندگو هستند. بلومبرگ از ورود Sonos به این فضا در سال 2019 خبر داد، اما هدفون های برنامه ریزی شده آن در طول سال هنوز وارد بازار نشده اند. یک جفت هدفون Sonos افزودنی طبیعی به سیستم‌های صوتی کل خانه و نرم‌افزار همگام‌سازی صوتی این شرکت است.

بخونید:  رابط کاربری جدید Google Drive، Docs، Sheets و Slides شروع به عرضه می کند

یکی از محصولات یا خدمات آتی Sonos می تواند مبتنی بر نرم افزار باشد. این شرکت در حال حاضر یک سرویس پخش موسیقی و یک برنامه برای همگام سازی صدا بین بلندگوها دارد. در ماه مارس، Protocol نوشت که Sonos کارکنانی، از جمله توسعه دهندگان با تجربه اندروید را برای کار در UX برای «سیستم‌عامل سینمای خانگی» استخدام می‌کند. این نقش شامل ارائه محتوا در تلفن، تلویزیون و تبلت است. در این فهرست همچنین به یک کنترل از راه دور سخت افزاری اشاره شده است.

بسیاری از اخبار در مورد Sonos شامل نبرد حقوقی طولانی مدت آن با Google است. پس از همکاری دو شرکت بیش از یک دهه پیش، Sonos گوگل را به استفاده از فناوری خود به عنوان سکوی پرشی برای بلندگوهای هوشمند محبوب خود متهم کرد. این زوج از آن زمان تاکنون بر سر حق ثبت اختراعات شکایت کرده اند.



منبع

پاتریک اسپنس، رئیس شرکت، گفت که Sonos می‌خواهد به دسته‌های محصولات «به طور طبیعی مجاور» با قدرت فعلی خود – بلندگوها – حرکت کند. همچنین می خواهد به بازارهای جدیدی مانند ژاپن، هند و آمریکای لاتین گسترش یابد. اسپنس سابقه سونو در افزایش سهم بازار خود را هنگام ورود به دسته‌های جدید تبلیغ کرد.