Spotify با وب‌سایت رویدادهای زنده جدید، انگشتان خود را وارد بازار فروش مجدد بلیت کنسرت می‌کند

به نظر می رسد همه بلیط ها پذیرش عمومی با قیمت نسبتاً معقول از 17 دلار تا 45 دلار، با هزینه رزرو Spotify هستند. عرضه‌های فعلی تنها به هفت نمایش محدود می‌شود، از جمله Limbeck، Osees، Crows، Tokimonsta، Dirty Honey، Four Year Strong و Annie DiRusso که سه نمایش آخر قبلا فروخته شده‌اند. با این حال، Spotify می‌گوید بلیط‌ها ممکن است همچنان از طریق محل برگزاری در دسترس باشند.

بنابراین مشخص نیست که Spotify در صورت جلب توجه این سرویس به چه سمتی خواهد رفت. ممکن است فقط برای مکان های کوچکتر یا هنرمندان کمتر شناخته شده بلیط ارائه دهد تا در معرض دید بیشتری قرار بگیرند. با این حال، اگر به اندازه‌ی کافی محبوب شود، می‌تواند به مکان‌ها و رویدادهای بزرگ‌تر و رقابت با شرکت‌هایی مانند Ticketmaster گسترش یابد.

Spotify به عنوان عامل فروش بلیط می تواند یک چیز خوب یا بد باشد. عوامل بلیط به طور کلی وحشتناک هستند. آنها کمی بیشتر از اسکالپرهای قانونی هستند، که برخی از آنها بدتر از دیگران هستند. خریداران اغلب بهتر است در صورت امکان مستقیماً از محل خرید خریداری کنند. با این حال، از آنجایی که فروش به نمایندگان عملاً غیرقانونی است، برای نمایش‌های بزرگ‌تر تقریباً غیرممکن شده است. موفق باشید برای پیدا کردن بلیط برای یک گروه مشهور از طریق محل برگزاری.

این وب‌سایت شبیه به برنامه Spotify است که اخیراً معرفی شده است و همچنین به کاربران امکان می‌دهد از طریق Ticketmaster، AXS، DICE، Eventbrite، See Tickets و دیگر فروشندگان صندلی برای کنسرت‌ها بخرند. با این حال، به نظر می رسد که وب سایت جدید قصد دارد واسطه را حذف کند. کاربران به طور مستقیم از طریق Spotify صندلی ها را خریداری می کنند.

بخونید:  سیگیت به دلیل فروش هارد دیسک به هواوی تحریم شده 300 میلیون دلار جریمه شد

به طور خلاصه: Spotify وب سایت جدیدی ایجاد کرد که نشان دهنده علاقه آن به آزمایش پتانسیل فروش بلیط است. سایت Spotify Tickets رویدادهای زنده آینده را فهرست می کند و با کلیک بر روی یک نمایش، صفحه اطلاعاتی با گزینه ای برای خرید بلیط ظاهر می شود. Spotify می گوید که قیمت ها توسط مکان تعیین می شود، اما هزینه رزرو را دریافت می کند.

یکی از سخنگویان Spotify به The Verge گفت: “در Spotify، ما به طور معمول محصولات و ایده‌های جدید را برای بهبود تجربه کاربری خود آزمایش می‌کنیم. برخی از آنها در نهایت مسیر را برای تجربه کاربری گسترده‌تر ما هموار می‌کنند و برخی دیگر فقط به عنوان یادگیری مهم عمل می‌کنند.” “Tickets.spotify.com آخرین آزمایش ما است. در حال حاضر هیچ خبر دیگری برای به اشتراک گذاشتن در مورد برنامه های آینده نداریم.”

تا زمانی که از مدل قیمت گذاری پویا حریصانه ای که Ticketmaster استفاده می کند دور بماند، ممکن است بتواند برخی از کسب و کارها را بدزدد. برای این منظور، صفحه شرایط خرید در حال حاضر بیان می کند که قیمت بلیط را تعیین نمی کند. محل برگزاری تعیین می‌کند که چقدر باید شارژ شود، و Spotify فقط هزینه رزرو را تعیین می‌کند.



منبع