گزارش بلومبرگ نشان میدهد که همراه کردن HiFi با دسترسی محدود به کتاب صوتی میتواند راه حل باشد.
منابع ادعا میکنند که Spotify سطح جدید خود را در اواخر امسال در بازارهای غیرآمریکایی و قبل از عرضه آن در ماه اکتبر در بازارهای غیرآمریکایی راهاندازی میکند.
Spotify ظاهراً میخواست HiFi درآمد بیشتری ایجاد کند، اما با توجه به اینکه سرویسهای دیگر اکنون این امتیاز را به صورت رایگان ارائه میکنند، دیگر قابل اجرا نبود. این شرکت برنامه های راه اندازی را مهار کرد و به تابلوی نقشه کشی بازگشت. چگونه میتوانند برای HiFi هزینه بیشتری دریافت کنند و سرمایهگذاران را بدون پرداخت هزینه مستقیم برای ویژگیای که رقبا به صورت رایگان در اختیارشان قرار میدهد، آرام کنند؟
سرویس استریم سوئدی سالهاست که روی ارائه HiFi کار میکند. در اوایل سال 2021، این شرکت اعلام کرد که این سرویس در اواخر همان سال عرضه خواهد شد و موسیقی با کیفیت CD ارائه خواهد کرد. با این حال، همانطور که Spotify در حال نهایی کردن برنامههای راهاندازی بود، رقبای اپل و آمازون با ارائه صدایی با کیفیت بالا به مشترکین خود بدون هزینه اضافی، آچار میمونی را وارد ترکیب کردند.
کسبوکار کتابهای صوتی Spotify از تلاشهای پخش موسیقی آن جدا است، به این معنی که کتابها به صورت کارتی فروخته میشوند و بخشی از یک مدل اشتراکی نیستند.
اعتبار تصویر: هدفون اثر ویکتور فورگاکس، نویسنده دلار گیل