Steam نمرات نقد و لوگوهای جوایز را از تصاویر بازی ممنوع می کند

مشکلات دیگری نیز وجود دارد. Valve در مورد نمرات بررسی که دیگر دقیق نیستند یا از یک نشریه کمتر از معتبر آمده اند هشدار می دهد. علاوه بر این، بیشتر متن به زبان انگلیسی ارائه شده است. در حالی که زبان انگلیسی (36٪) بیشترین صحبت را در بین کاربران این پلتفرم دارد، هنوز هم افراد زیادی هستند که کلمات را درک نمی کنند.

در مورد به روز رسانی های بزرگ و رویدادهای فصلی، استثناهایی از قوانین وجود دارد. اما توسعه‌دهندگان باید برای این تبلیغات از جایگزین‌های اثر هنری استفاده کنند – لایه‌های جداگانه‌ای که در بالای تصویر موجود قرار می‌گیرند – و متن فقط باید یک به‌روزرسانی بزرگ، رویداد فصلی جدید، پاس نبرد، DLC یا محتوای جدید مشابه را توصیف کند.

نگاهی گذرا به Steam نشان می‌دهد که تغییرات روی بسیاری از بازی‌ها تأثیر می‌گذارد: جلد Hades مملو از جوایزی است که برنده شده است. نیمی از تصویر اصلی Wasteland 3 (بالا) از نمرات بررسی آن تشکیل شده است، دقیقاً مانند Pathfinder: Wrath of the Righteous (بالا)، Lemnis Gate و NieR Replicant.

در حالی که بعید است که بازی های محبوب و شناخته شده تحت تاثیر حذف لوگوها و امتیازات تصاویرشان قرار بگیرند، باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا این تغییر عناوین کوچکتر و کمتر شناخته شده را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر قرار می دهد یا خیر.



منبع

اشاره شده است که اگر کسی بخواهد نظرات و جوایز یک بازی را بداند، می‌تواند فقط به صفحه فروشگاه مراجعه کند، جایی که نظرات رسمی/کاربر و همه لوگوهای جوایز را ببیند.

بخونید:  چرا برخی از SSD های PCIe 5.0 به 10 گیگابایت در ثانیه محدود می شوند در حالی که برخی دیگر می توانند به 12.4 گیگابایت در ثانیه برسند.

قوانین دیگری که Valve در 1 سپتامبر اجرا می کند شامل ممنوعیت بازاریابی تخفیفی است، بنابراین هیچ لاف زدن در مورد فروش یا کاهش پول در تصاویر وجود ندارد. همچنین متن یا تصاویری را که محصولی متفاوت را تبلیغ می‌کنند، مانند دنباله‌ها یا بازی‌های یک فرنچایز، ممنوع می‌کند و همه متن‌های متفرقه دیگر نیز ممنوع می‌شوند.

Valve می نویسد که متن، لوگوی جوایز و حتی نمرات نقد بیشتر در تصاویر دارایی گرافیکی بازی ها گنجانده شده است. این شرکت می‌گوید که این می‌تواند مشکلات متعددی را برای کاربران ایجاد کند، از لوگوهایی که به قدری کوچک هستند که نمی‌توانند نام بازی را تشخیص دهند تا تصاویر به هم ریخته و خوانا شوند.

به طور خلاصه: بسیاری از توسعه دهندگان هنر کلیدی بازی خود را در Steam با لوگوهای جوایز، امتیازات و سایر افتخارات به امید جذب خریداران بیشتر پوشش می دهند. همه از آن استقبال نمی کنند و به همین دلیل است که Valve از اول سپتامبر این تمرین را ممنوع می کند.