مشکلات دیگری نیز وجود دارد. Valve در مورد نمرات بررسی که دیگر دقیق نیستند یا از یک نشریه کمتر از معتبر آمده اند هشدار می دهد. علاوه بر این، بیشتر متن به زبان انگلیسی ارائه شده است. در حالی که زبان انگلیسی (36٪) بیشترین صحبت را در بین کاربران این پلتفرم دارد، هنوز هم افراد زیادی هستند که کلمات را درک نمی کنند.
در مورد به روز رسانی های بزرگ و رویدادهای فصلی، استثناهایی از قوانین وجود دارد. اما توسعهدهندگان باید برای این تبلیغات از جایگزینهای اثر هنری استفاده کنند – لایههای جداگانهای که در بالای تصویر موجود قرار میگیرند – و متن فقط باید یک بهروزرسانی بزرگ، رویداد فصلی جدید، پاس نبرد، DLC یا محتوای جدید مشابه را توصیف کند.
نگاهی گذرا به Steam نشان میدهد که تغییرات روی بسیاری از بازیها تأثیر میگذارد: جلد Hades مملو از جوایزی است که برنده شده است. نیمی از تصویر اصلی Wasteland 3 (بالا) از نمرات بررسی آن تشکیل شده است، دقیقاً مانند Pathfinder: Wrath of the Righteous (بالا)، Lemnis Gate و NieR Replicant.
در حالی که بعید است که بازی های محبوب و شناخته شده تحت تاثیر حذف لوگوها و امتیازات تصاویرشان قرار بگیرند، باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا این تغییر عناوین کوچکتر و کمتر شناخته شده را تا حد قابل توجهی تحت تاثیر قرار می دهد یا خیر.