اعتبار تصویر: Damien McFerran، Time Extension
از کسانی که علاقه مند به کار با ساخت اولیه هستند دعوت می شود به GitHub مراجعه کرده و فایل های لازم را دریافت کنند. به خاطر داشته باشید که این یک نسخه بسیار اولیه است که بدون شک دارای اشکالات و کدهای نامرتب زیادی است. نه اینکه به رام Super Metroid خود نیز نیاز داشته باشید زیرا مخزن شامل هیچ یک از دارایی های اصلی بازی نمی شود.
به طور خلاصه: یکی از بهترین بازی های دوران سوپر نینتندو در مراحل اولیه پورت شدن به رایانه شخصی است. کارهای زیادی باقی مانده است، اما به نظر می رسد که در یک حالت کاملاً متفاوت قابل پخش است.
طبق گفته GBAtemp، این پروژه یک “کامپایل مجدد” از نسخه اصلی است – اصطلاحی که به این معنی است که در C / C ++ برای تقلید / شبیه به کد اصلی در هنگام کامپایل دوباره ساخته شده است. اکثر بازیهای دوران 8 بیت و 16 بیت با استفاده از مونتاژ (65c816 برای تراشه Ricoh 5A22 سوپر نینتندو) ساخته شدهاند که این کار را به یک شاهکار چشمگیر تبدیل کرده است. طبق گزارشات، تحت مجوز MIT قرار دارد.
Super Metroid در سال 1994 به عنوان سومین قسمت رسمی از سری Metroid وارد شد و برای بسیاری، اوج این فرنچایز را نشان می دهد. شما در نقش ساموس آران، یک شکارچی جایزه بازی میکنید که در ماموریتی به سیاره زبس برای بازپس گیری موجودی متروید دزدیده شده توسط آنتاگونیست ریدلی است.
Super Metroid چندین عنصر کلیدی را به کار گرفت که به ساخت یک بازی عالی کمک می کند. گرافیک بهترین چیزی که تا به حال در SNES دیدهایم نبود، اما خط داستانی، گیمپلی و کنترلها بیش از هر کاستی بصری را جبران میکنند. Exploration نام بازی بود و Super Metroid در اینجا به یک گرند اسلم رسید. مد غیر خطی که در آن میتوانید با باس فایتها مقابله کنید و در بازی پیشرفت کنید، آن را به یک ستون اصلی در جامعه مدرن اسپیدرانینگ تبدیل کرده است.
موسیقی متن بازی به همان اندازه چشمگیر است، یک استاد کلاس واقعی در آهنگسازی که به طور تصاعدی غوطه وری را افزایش می دهد. موسیقی متن بسیار زیبایی است، درست در آنجا با کیفیت کار ارائه شده در Donkey Kong Country.