دیدن شرکتی که پشت یک عنوان قدیمی ایستاده است که طرفداران وفاداری دارد بسیار زیبا است. بسیاری از بازیهای فوقالعاده توسط توسعهدهندگانی که روی پولساز بزرگ بعدی متمرکز شدهاند رها شدهاند، و بهویژه اگر این بازیها به سرورهای آنلاین نیاز داشته باشند تا به درستی کار کنند، دردناک است. بدون پشتیبانی مناسب از سوی توسعه دهنده، آنها اغلب در آب مرده رها می شوند.
تیراندازی اول شخص چندنفره در طول سال ها قدرت ماندگاری باورنکردنی از خود نشان داده است تا حد زیادی به لطف یک رژیم غذایی ثابت از به روز رسانی های فهرست شده در وب سایت Team Fortress. طبق گفتههای SteamDB، این بازی در دسامبر گذشته به رکورد 167951 بازیکن همزمان رسید.
چه اتفاقی افتاده؟ Team Fortress 2 برای یک بهروزرسانی بزرگ تابستانی قرار است – آنقدر بزرگ و مهم که Valve درست از توییتر و TikTok گذشت تا آن را از طریق “پیشترین فناوری ارتباطی موجود” اعلام کند… یک پست وبلاگ.
نمونه آن بهروزرسانی تابستانی آتی است که شامل محتوای ایجاد شده توسط کاربر است که از طریق کارگاه Steam ارسال میشود. طرفهای علاقهمند باید مطالب خود را تا اول ماه مه برای بهروزرسانی تابستانی که هنوز نامش فاش نشده است، ارسال کنند.

در جلسه توجیهی متحیرانه اذعان شد که چند رویداد تابستانی اخیر تیم قلعه فقط بهروزرسانی آیتمها بوده است. با این حال، امسال، آنها در حال برنامه ریزی برای ارسال یک به روز رسانی کامل با آیتم ها و نقشه های جدید و همچنین طعنه های تازه، رنگ های جنگی، جلوه های غیرمعمول و هر چیز دیگری هستند که مردم به آن دست پیدا می کنند.
آیا ترجیح میدهید Valve روی چیزی کاملاً جدید کار کند یا اینکه توسعهدهنده عناوین قدیمیتری مانند این را حفظ میکند خوب هستید؟
Team Fortress 2 در سال 2007 به عنوان دنبالهای بر مود Team Fortress برای Quake در سال 1996 وارد صحنه شد. بازی یک ساله در حمایت از زندگی، اما اعداد دروغ نمی گویند.
با این حال، اگر Valve درصد قابل توجهی از کارمندان خود را روی Team Fortress 2 کار کنند، تعجب میکنم.