The Legend of Zelda: A Link to the Past بر روی رایانه شخصی با کد مهندسی معکوس بازسازی شده است.

Zelda3 از ویندوز، لینوکس، macOS و حتی کنسول‌های Switch سازگار با homebrew پشتیبانی می‌کند، با دستورالعمل‌هایی که برای نصب بازی در هر سیستم سازگار تنظیم شده است. برای استخراج دارایی های بازی (سطوح، تصاویر) که در کد پورت وجود ندارد، یک کپی از رام اصلی بازی لازم است (اما البته ارائه نشده است)، بنابراین نینتندو تلاشی برای شکایت از توسعه دهندگان یا ارسال توقف و توقف نخواهد کرد. نامه ای به GitHub برای نقض حق چاپ.



منبع

به طور خلاصه: مهندسی معکوس (RE) یک سلاح قدرتمند است که توسط علاقه مندان به بازی های قدیمی و برنامه نویسان توانا استفاده شود. یک پروژه جدید RE جان تازه‌ای را به یکی از بهترین بازی‌های تمام دوران می‌بخشد که اکنون می‌تواند بر روی رایانه‌های شخصی مدرن بدون نیاز به شبیه‌سازهای SNES شخص ثالث اجرا شود.

پس از انتشار موفقیت آمیز اولیه برای سوپر نینتندو، A Link to the Past در چندین سیستم نینتندو از جمله Wii، Wii U، New Nintendo 3DS و در نهایت کنسول مدرن سوییچ مجدداً منتشر شد. با این حال، تلاش مهندسی معکوس جدید چیز دیگری است و کارهایی را انجام می دهد که هیچ نسخه رسمی دیگری تا به حال انجام نداده است.

این پورت همچنین شامل بهینه‌سازی‌های سرعت برای بهبود عملکرد نسبت به کد اصلی است که کاهش سرعت را برطرف می‌کند و جلوه‌های انتقال را که بر نسخه کنسول تأثیر می‌گذارد سرعت می‌بخشد. سایر به‌روزرسانی‌های کیفیت زندگی شامل پشتیبانی از سایه‌زن پیکسل و نسبت‌های تصویر مدرن (16:9، 16:10) برای گرافیک زیباتر، نقشه جهانی با کیفیت بالاتر، پشتیبانی از آهنگ‌های صوتی خارجی، شکاف آیتم ثانویه روی دکمه X و موارد دیگر است. .

Zelda3 را می توان طوری پیکربندی کرد که کد اصلی ماشین و کد C جدید را در کنار هم نشان دهد، به طوری که کاربران می توانند حالت های رم هر نسخه را با هم مقایسه کنند و ببینند که چگونه دقیقاً همان تجربه بازی را ارائه می دهند، علیرغم طراحی برای اجرا در دو نسخه کاملاً متفاوت. محیط ها

برنامه نویسان Zelda3 کد اصلی را جدا کردند و سپس آن را به حدود 70 تا 80000 خط کد C تبدیل کردند و تمام قسمت های بازی اصلی را دوباره پیاده سازی کردند، که اکنون “از ابتدا تا انتها” قابل پخش است. پورت RE شامل اجزای شبیه‌سازی شده با سخت‌افزار SNES (یعنی PPU و DSP) است که از شبیه‌ساز SNES منبع باز، LakeSnes برگرفته شده است.

صحنه بازی های Zelda با مهندسی معکوس پذیرای عضو جدیدی با پورت غیر رسمی A Link to the Past است، بازی ای که در ابتدا برای سیستم سرگرمی Super Nintendo در سال 1991 (ژاپن) و 1992 (آمریکای شمالی، اروپا) منتشر شد. تیمی از کدنویسان سرسخت و پرشور، کد اصلی بازی را از هم جدا کردند، آن را برای سیستم عامل های رایانه شخصی بازسازی کردند و فقط ویژگی های ضروری مورد نیاز برای آسان کردن زندگی کاربران را اضافه کردند.

همانطور که در صفحه رسمی پروژه GitHub توضیح داده شده است، Zelda3 یک “پیاده سازی مجدد” از The Legend of Zelda: A Link to the Past است که سومین بازی از سری The Legend of Zelda و اولین بازی است که روی کنسول SNES عرضه می شود. Zelda 3 بسیاری از بازی‌های اصلی را معرفی کرد که توسط بازی‌های بعدی این سری به کار گرفته شد و یکی از بهترین بازی‌های ساخته شده تا کنون محسوب می‌شود.