Threads موج ایجاد می کند و تنها در پنج روز از مرز 100 میلیون کاربر عبور می کند

موفقیت Threads نباید چندان غافلگیرکننده باشد، به خصوص با توجه به وضعیت فعلی رسانه های اجتماعی. توییتر در حال حاضر پس از خرید ایلان ماسک، یک افتضاح است، اما یک پلتفرم تثبیت شده با سال ها زمان عملیاتی در کنارش است. Threads کاملاً جدید است، اگرچه با توجه به تخصص زاکربرگ در رسانه های اجتماعی، این موضوع کمی بحث برانگیز است.

هم زاکربرگ و هم موسری اذعان کردند که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. موضوعاتی که بدون پشتیبانی از چندین ویژگی اصلی از جمله پیام های مستقیم، هشتگ ها و جستجوی پست راه اندازی می شوند. این سرویس همچنین دستورالعمل های سختگیرانه ای در برابر برهنگی دارد.

راه اندازی Threads چیزی جز چشمگیر نبوده است. این سرویس در دو ساعت اول دو میلیون ثبت نام را جذب کرد و طی هفت ساعت از 10 میلیون ثبت نام گذشت. تا صبح روز بعد، Threads قبلاً 30 میلیون کاربر ثبت نام کرده بود. رئیس متا مارک زاکربرگ گفت که این سرویس در آخر هفته 100 میلیون ثبت نام کرد و افزود که بیشتر تقاضای ارگانیک دارد. او افزود: «ما حتی بسیاری از تبلیغات را هنوز روشن نکرده‌ایم.

آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، اوایل امروز این نقطه عطف در Threads را تایید کرد و به نظر می‌رسید که مانند دیگران از موفقیت این سرویس در خارج از دروازه شگفت زده شده است.

موسری افزود: «آنها می گویند «کارش کن، عالیش کن، رشدش بده.» خب، ما قطعاً کارهایی را بدون نظم انجام دادیم، اما قول می دهم این کار را عالی کنیم.

بخونید:  محققان امنیتی با موفقیت ابزار Power Automate ویندوز 11 را ربودند

چه اتفاقی افتاده؟ شرکت مادر فیسبوک متا کمتر از یک هفته پیش رقیب توییتری خود Threads را معرفی کرد. اگر بگوییم این راه‌اندازی موفقیت‌آمیز بوده است، می‌توان به معنای دست کم گرفتن قرن بود، زیرا این سرویس در حال حاضر 100 میلیون کاربر را تنها در پنج روز جذب کرده است.

مطالب مرتبط: توییتر متا را به شکایت در مورد اسرار تجاری “اختلاس شده” تهدید کرد

نظر شما در مورد Threads چیست؟ آیا راه حلی برای پایداری درازمدت دارد، یا وقتی توییتر فروکش کرد، هیاهو از بین خواهد رفت؟



منبع

چالش واقعی Threads درگیر نگه داشتن کاربران در پلتفرم آن خواهد بود. گوگل در روزهای اولیه خود موفقیت های زیادی با Google+ داشت، اما در نهایت نتوانست از آن استفاده کند. به دنبال یک سری نقض اطلاعات و عدم چشم‌انداز روشن برای این سرویس، غول جستجو گوگل پلاس را در آوریل ۲۰۱۹ تعطیل کرد.