UNIGINE 2 Community SDK همان فناوری رندر سه بعدی مورد استفاده توسط شرکت های پیشرو را در دسترس جامعه جهانی برنامه نویسان و هنرمندان دیجیتال قرار می دهد. توسعهدهندگان یا پروژههایی با درآمد سالانه یا بودجه نه بیشتر از 100000 دلار آمریکا، و سازمانهای غیرانتفاعی میتوانند از ویژگیهای اصلی موتور، از جمله کیفیت بصری واقعی، بهینهسازی واقعیت مجازی، هر دو C++ و C# API، کتابخانهای از قابلیتهای آماده استفاده کنند. -از اشیاء سطح بالا و یک ویرایشگر صحنه بصری استفاده کنید. این امکان ایجاد برنامه های مختلف با گرافیک سه بعدی را فراهم می کند: بازی ها، انیمیشن ها، تجسم معماری، برنامه های VR، تجسم محصول، هنرهای تعاملی و موارد دیگر.
فروشگاه دارایی
یکپارچه سازی ROS
آنچه در حال حاضر داریم
مرورگر SDK جدید
مرورگر SDK نقطه شروع شما به دنیای UNIGINE است، جایی که پروژه های شما اولین نفس خود را می کشند. این پر از قالب ها، نمونه ها، دموها و محتوای اضافی است. و ما فقط آن را بهتر کردیم.
فروشگاه دارایی مورد انتظار بالاخره رسید! با این حال آزمایشی، به نوعی نحوه توزیع افزونه ها، دموها، ابزارها و سایر اجزای موتور را شکل داد. نسخه SDK خود را انتخاب کنید، دسته بندی ها را انتخاب کنید، آنچه را که به دنبال آن هستید تایپ کنید، و لیست تمام دارایی های موجود برای پروژه شما در اختیار شما است. در حال حاضر، فقط دارایی های رایگان در فروشگاه دارایی موجود است و توسط UNIGINE منتشر شده است. اگر میخواهید داراییهای خود را برای استفاده رایگان منتشر کنید، لطفاً با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.
UNIGINE Community SDK اکنون برای همه علاقه مندان فنی در سراسر جهان رایگان است. تنها چند موتور سه بعدی بلادرنگ در بازار انبوه وجود دارد، و اکنون یک موتور بزرگ دیگر آمده است. قبلاً پلتفرم ما فقط برای شرکت های بزرگ (ساخت شبیه سازهای حرفه ای سه بعدی، دوقلوهای دیجیتال و غیره) در دسترس بود، بنابراین نسخه رایگان SDK کار بزرگی است.
یادداشت های انتشار کامل
DirectX 12 و Vulkan (تجربی)
نیازی به گفتن نیست که مدتی طول کشید. ما دلایل خود را داشتیم: کیفیت پایین درایورها و پشتیبانی ضعیف فروشندگان در مراحل اولیه، تجربه منفی صنعت از انتقال بازی های AAA، این لیست ادامه دارد. اکنون که فناوری به اندازه کافی بالغ شده است، ما بالاخره نسخه آزمایشی DirectX 12 و Vulkan موتور را با شروع از 2.16 اجرا می کنیم. برخی از ویژگیها هنوز اضافه نشدهاند (مانند هر دو زمین، SRAA، پرسوجوهای انسداد و پشتیبانی از چندین پنجره)، اما ما سخت در تلاش هستیم تا آنها را در نسخههای بعدی پیادهسازی کنیم.
از جاروبرقی گرفته تا کمباین های خودکار و پهپادها، روبات ها بخش بزرگی از امروز هستند. UNIGINE فعالانه به سمت صنعت خودرو و دنیای سیستمهای خودمختار حرکت میکند که ROS (سیستم عامل ربات) یک استاندارد واقعی است. ما یکپارچه سازی ROS2 را برای ساده سازی فرآیندهای ساخت، آموزش و آزمایش این سیستم ها در محیط مجازی قبل از رسیدن به جاده واقعی معرفی کرده ایم.
ویژگیهای سطح سازمانی، مانند پشتیبانی جهانی بزرگ با صحنههای مجازی به وسعت منظومه شمسی، شبیهسازی توزیع شده در شبکه، تعبیه در برنامههای اختصاصی، مجموعه گستردهای از فرمتهای داده GIS/CAD، خروجی ویدیوی پیشرفته، ضبط حرکت حرفهای و بسیاری دیگر در نسخه های SDK تجاری—UNIGINE 2 Engineering و UNIGINE 2 Sim در دسترس هستند.
چه خبر
Vulkan می تواند در مقایسه با اجرای OpenGL، 100-200٪ CPU و 30٪ GPU تقویت کند. DirectX 12 – آنقدرها را ارائه نمی دهد، اما هنوز هم امتیاز خوبی است – تا 15-60٪ در سمت CPU، در مقایسه با DirectX 11.