ارائه Epic همچنین نمایشی چشمگیر از چارچوب متاهومان انیماتور این شرکت را به نمایش گذاشت که هنرمندان را قادر میسازد تا شخصیتهای واقعی و واقعی را در زمان واقعی خلق کنند. Epic Metahuman Animator را طراحی کرده است تا هرکسی بتواند بدون توجه به تجربه انیمیشن خود از این ابزار استفاده کند و نتایج با کیفیت سهگانه A ارائه دهد. اجرای زنده را می توان با استفاده از تجهیزات استودیویی یا یک گوشی هوشمند با کیفیت بالا ضبط کرد و به Metahuman منتقل کرد.
Epic همچنین Substrate را معرفی کرد، یک چارچوب مواد جدید که طیف فوقالعادهای از ظاهر سطح، فضای پارامتر گسترده و عملکردی را ارائه میدهد که بر اساس پیچیدگی و بودجه مقیاس میشود.
با این حال، نشان می دهد که انیمیشن واقعی انسان تا چه حد پیش رفته است، به ویژه در کارایی فیلم برداری. Metahuman به طور قابل توجهی زمان چرخش را کاهش می دهد، و آنچه یورگنز به عنوان یک فرآیند چند هفته به ماه توصیف می کند، به یک جلسه عکسبرداری در زمان واقعی تبدیل می کند. این نمایش قابلیتهای دیگر ضبط عملکرد Metahuman را به نمایش گذاشت، از جمله اعمال تصاویری متفاوت از شخصیت Metahuman بر روی همان تصویر اولیه، که توانایی ایجاد کاراکترهای فوتورئالیستی متعدد را سادهتر کرد.
در ارائه Metahuman، ملینا یورگنس، که به خاطر بازی در فرنچایز نینجا تئوری شهرت داشت، یک اجرای زنده را از طریق آیفون ضبط کرد. توانایی متاهومن برای ترجمه فوری ورودیهای صوتی، عبارات و حرکات یورگنس به عنوان یک شباهت دیجیتالی بسیار واقعی، قطعاً مواد دره عجیبی بود.
Epic تاریخ عرضه Metahuman Animator را نداشت. با این حال، Epic به در دسترس بودن آن در ماه های آینده اشاره کرده است. کاربران علاقه مند به Unreal Engine 5.2 می توانند پیش نمایش آن را از طریق فروشگاه Epic Games یا GitHub در دسترس قرار دهند.