Unreal Engine 5.2 شرکت کنندگان در GDC 2023 را با تصاویری واقعی از نور برق می بخشد

ارائه Epic همچنین نمایشی چشمگیر از چارچوب متاهومان انیماتور این شرکت را به نمایش گذاشت که هنرمندان را قادر می‌سازد تا شخصیت‌های واقعی و واقعی را در زمان واقعی خلق کنند. Epic Metahuman Animator را طراحی کرده است تا هرکسی بتواند بدون توجه به تجربه انیمیشن خود از این ابزار استفاده کند و نتایج با کیفیت سه‌گانه A ارائه دهد. اجرای زنده را می توان با استفاده از تجهیزات استودیویی یا یک گوشی هوشمند با کیفیت بالا ضبط کرد و به Metahuman منتقل کرد.

Epic همچنین Substrate را معرفی کرد، یک چارچوب مواد جدید که طیف فوق‌العاده‌ای از ظاهر سطح، فضای پارامتر گسترده و عملکردی را ارائه می‌دهد که بر اساس پیچیدگی و بودجه مقیاس می‌شود.

با این حال، نشان می دهد که انیمیشن واقعی انسان تا چه حد پیش رفته است، به ویژه در کارایی فیلم برداری. Metahuman به طور قابل توجهی زمان چرخش را کاهش می دهد، و آنچه یورگنز به عنوان یک فرآیند چند هفته به ماه توصیف می کند، به یک جلسه عکسبرداری در زمان واقعی تبدیل می کند. این نمایش قابلیت‌های دیگر ضبط عملکرد Metahuman را به نمایش گذاشت، از جمله اعمال تصاویری متفاوت از شخصیت Metahuman بر روی همان تصویر اولیه، که توانایی ایجاد کاراکترهای فوتورئالیستی متعدد را ساده‌تر کرد.

در ارائه Metahuman، ملینا یورگنس، که به خاطر بازی در فرنچایز نینجا تئوری شهرت داشت، یک اجرای زنده را از طریق آیفون ضبط کرد. توانایی متاهومن برای ترجمه فوری ورودی‌های صوتی، عبارات و حرکات یورگنس به عنوان یک شباهت دیجیتالی بسیار واقعی، قطعاً مواد دره عجیبی بود.

بخونید:  با بدتر شدن روابط با چین، سنای آمریکا قانون چیپس را برای تقویت تولید نیمه هادی داخلی تصویب کرد.

Epic تاریخ عرضه Metahuman Animator را نداشت. با این حال، Epic به در دسترس بودن آن در ماه های آینده اشاره کرده است. کاربران علاقه مند به Unreal Engine 5.2 می توانند پیش نمایش آن را از طریق فروشگاه Epic Games یا GitHub در دسترس قرار دهند.



منبع

چرا مهم است: اپیک گیمز در جریان کنفرانس توسعه دهندگان بازی این هفته در سانفرانسیسکو، فیلم جدید و هیجان انگیزی را منتشر کرد که Unreal 5.2 را به نمایش می گذارد. این نسخه ی نمایشی که Electric Dreams نام دارد، یک خودروی الکتریکی Rivian در حال خزیدن در خارج از جاده را با جزئیات استثنایی نشان می دهد. این ارائه همچنین به چندین فناوری دیگر از جمله Metahuman، چارچوب Epic برای ایجاد شخصیت‌های واقعی برای استفاده در پروژه‌های مبتنی بر Unreal اشاره کرد.

کنفرانس سالانه توسعه دهندگان بازی (GDC) انجمنی برای توسعه دهندگان، هنرمندان گرافیک و دیگر متخصصان صنعت برای حل چالش ها، تبادل ایده ها و نمایش فناوری های جدید در صنعت بازی سازی است. Epic Games نگاهی عمیق‌تر به Unreal Engine 5.2 این شرکت در اختیار بازدیدکنندگان کنفرانس امسال قرار داد و بر اساس بازخوردها، تیم Epic ناامید نشد.

نیک پنواردن، معاون مهندسی Epic، نسخه ی نمایشی Electric Dreams و چندین ویژگی جدید Unreal Engine 5.2 را معرفی و ارائه کرد. این نمایش بر روی یک ریویان R1T در خارج از جاده‌ای متمرکز است که در محیطی پر از شاخ و برگ و آب ایجاد شده است که با استفاده از فیزیک آشوب، شبیه‌سازی سیال بلادرنگ، و ابزارهای رندر مانند Lumen و Nanite ایجاد شده است. نتیجه یک مدل بسیار دقیق است که شامل 71 میلیون چند ضلعی است که در زمان واقعی ارائه شده است.

بخونید:  دیزنی پلاس در سه ماهه گذشته 12 میلیون مشترک اضافه کرد اما همچنان انتظارات درآمدی را از دست داد