Unreal Engine 5.2 همچنین پشتیبانی بومی را برای پلتفرم Apple Silicon، با تجربه کاربری بهتر، و عملکرد و پایداری بهبود یافته به لطف یک باینری جهانی که می تواند بر روی CPU های Apple Silicon و Intel اجرا شود، ارائه می دهد.
پس از نشان دادن کارهایی که موتور جدید در طول کنفرانس توسعه دهندگان بازی (GDC) می تواند انجام دهد، Epic Games اکنون آخرین نسخه از پلتفرم ایجاد گرافیک سه بعدی خود را منتشر کرده است. اپیک میگوید Unreal Engine 5.2 یک بهروزرسانی نسبتاً اساسی است که ویژگیهای نوآورانهای را برای ایجاد محتوا و مشاغل ساختن جهان آسانتر و کاملتر از همیشه معرفی میکند.
Unreal Engine 5.2 تولید مجازی یا مجموعه ابزار جلوههای بصری درون دوربین (ICVFX) را بیشتر بهبود میبخشد، نوعی فناوری تولید مبتنی بر پنلهای LED که بهعنوان پسزمینه برای نمایش گرافیکهای سهبعدی بلادرنگ استفاده میشود. ICVFX به طور گسترده در مجموعه تلویزیونی Mandalorian مورد استفاده قرار گرفت و UE 5.2 گردش کار تولید مجازی را با یک برنامه جدید iOS بهبود می بخشد که کنترل های بصری و مبتنی بر لمس را برای عملیات مرحله و تغییراتی مانند درجه بندی رنگ، قرار دادن کارت نور و موارد دیگر ارائه می دهد.
ویژگی PCG شامل ابزارهای درون ویرایشگر و مولفه زمان اجرا می شود، به این معنی که سیستم می تواند در داخل یک بازی یا سایر برنامه های بلادرنگ با گیم پلی یا هندسه صحنه اجرا شود. اپیک توضیح میدهد که PCG برای «محتوای خطی» (پروژههای معماری بزرگ، صحنههای فیلم) که به تعداد قابل توجهی از داراییها نیاز است نیز مفید است.
Epic مهم ترین پیشرفت ها را برجسته کرد، که با چارچوب جدید تولید محتوای رویه ای (PCG) شروع شد. این یک ابزار آزمایشی است که برای کار مستقیم در داخل Unreal Engine بدون نیاز به تکیه بر بسته های خارجی طراحی شده است. PCG را می توان برای تعریف قوانین و پارامترهایی برای “پر کردن صحنه های بزرگ” با دارایی های ارائه شده توسط سازندگان استفاده کرد و روند ساخت دنیای بازی های بزرگ را “سریع و کارآمد” کرد.
آخرین اما نه کماهمیت، UE 5.2 شامل یک نمونه جدید ML Deformer است که برای نشان دادن این که چگونه فناوری یادگیری ماشین موتور (البته، الگوریتمهای ML باید در همه جا وجود داشته باشند) طراحی شده است، میتواند یک شخصیت سه بعدی واقعی را برای سناریوهای بازی پیشرفته (کامپیوتر و کنسولها) شکل دهد. ). برای حرفهایهای بازی و طراحان سه بعدی، Epic فهرستی عظیم از تمام نوآوریها، پیشرفتها و تغییراتی که با Unreal Engine 5.2 در دنیای بازیها ایجاد شده است، ارائه میکند.