خط پایین: Valve مجموعهای از ویژگیهای بحثبرانگیز صفحهکلید را مورد بررسی قرار داده است که برخی معتقدند مزیت غیرمنصفانهای را ایجاد کردهاند، و یکی از شرکتهایی که تحت تأثیر این تصمیم قرار گرفته است، این موضوع را مورد بررسی قرار داده است.
برای کسانی که اطلاعات زیادی در مورد این فناوری ندارند، Razer با اضافه کردن پشتیبانی از ویژگی به نام Snap Tap به صفحه کلید Huntsman V3 Pro خود، موجی در جامعه بازی های رقابتی ایجاد کرد. این فناوری در بازیهایی مانند Counter-Strike 2 تاخیر ورودی را هنگام جابجایی بین جهتهای مخالف حذف میکند و در نتیجه حرکتی غیرممکن میشود.
Wooting، یک سازنده رقیب صفحه کلید، از همان ابتدا این ایده را دوست نداشت اما در نهایت ویژگی مشابهی را برای جمع آوری بازخورد کاربران ارائه کرد. اکنون Valve موضع رسمی خود را در مورد این موضوع اعلام کرده است.
توسعهدهنده و ناشر اعلام کردهاند که یک خط واضح از آنچه در Counter-Strike قابل قبول است و غیرقابل قبول است ترسیم میکند. در آینده، اتوماسیون (چه از طریق اسکریپت یا سخت افزار) که “مهارت های اساسی” مانند هماهنگی و زمان واکنش را نادیده می گیرد، دیگر مجاز نخواهد بود.
بنابراین هیاهو خاموش شد و ما خوشحالیم که Valve علیه اسنپ تپ موضع گرفته است. دیگر از Snappy Tappy (SOCD) یا Rappy Snappy در CS2 استفاده نکنید زیرا باعث واکنش بد می شود. https://t.co/VN5sFTDu3m
– Wooting (@WootingKB) 20 آگوست 2024
به ما گفته شده است که هرکسی که مظنون به “اتوماتیک کردن اقدامات چند نفره از یک پورتال بازی واحد” در سرورهای رسمی Valve باشد، از مسابقه حذف خواهد شد. تام وارن از The Verge پس از به روز رسانی در سرور Valve سعی کرد از مسیرهای هسته متضاد همزمان (SOCD) استفاده کند و در واقع از جلسه اخراج شد. قابل ذکر است، به نظر نمی رسد که ممنوعیت حساب مرتبط با نقض (حداقل در حال حاضر) وجود داشته باشد – شما به تازگی از مسابقه اخراج شده اید.
Valve اضافه کرد که پیوندهای درون بازی که شامل بیش از یک حرکت/حمله هستند، دیگر برای جلوگیری از تخلفات تصادفی کار نمی کنند.
در سایت
در شرایطی که بازی Counter-Strike 2 خارج از بازی است، ممکن است فقط زمانی باشد که بازیهای دیگر استفاده از این ویژگی را ممنوع کنند. حالا اگر بتوانیم کاری در مورد ربات های سنتی و برنامه های تقلب انجام دهیم.
اعتبار عکس: جان پتالکورین