آمازون آزمایش میدانی ربات تحویل‌دهنده پیشاهنگی را متوقف می‌کند و کارمندان را به پروژه‌های دیگر اختصاص می‌دهد

Prime Day 2022 بزرگترین روز خرید آمازون بود و این شرکت به دنبال اجرای مجدد آن است.

آلیسا کارول، سخنگوی آمازون گفت که آنها برای ایجاد یک تجربه تحویل منحصر به فرد کار کردند، اما از طریق بازخورد دریافتند که جنبه های خاصی از Scout نیازهای مشتریان را برآورده نمی کند. به این ترتیب، آمازون در حال پایان دادن به آزمایشات میدانی و تغییر جهت برنامه است. کارمندانی که در تیم پیشاهنگی کار می کردند به موقعیت های دیگری منتقل می شوند که به بهترین وجه با مهارت ها و تجربه آنها مطابقت دارد.

آمازون در اوج خود حدود 400 کارمند داشت که در سطح جهانی روی این پروژه کار می کردند. به گفته یکی از منابع، آمازون تصمیم گرفته است که آزمایش های بیشتر را متوقف کند.

یک گزارش جداگانه ادعا می کند که آمازون استخدام برای موقعیت های شرکتی را تا پایان سال متوقف کرده است.

در اوایل این هفته، یکی دیگر از سخنگویان آمازون تایید کرد که این شرکت تولید Glow را متوقف می کند. مرکز سرگرمی تعاملی و تماس ویدیویی برای کودکان که تقریباً یک سال پیش راه اندازی شد، فروش زیادی نداشت.

این اولین اقدام آمازون برای کاهش هزینه تحت مدیریت اندی جاسی نیست. ماه گذشته، منابع گفتند آمازون برخی از کارمندان را تشویق می‌کند تا از راه دور کار کنند تا به کاهش هزینه‌های مرتبط با اشتغال در محل کمک کنند. در صورت موفقیت آمیز بودن، این ابتکار به آمازون اجازه می دهد تا برای صرفه جویی در هزینه، برخی از مراکز تماس را در سراسر کشور ببندد.

بخونید:  Microsoft security for the Azure platform is "worse than you think"

یک خدمه اسکلت به امید یافتن کاربرد جدیدی برای ربات ها حفظ می شود، اما در غیر این صورت به نظر می رسد پروژه مرده است.

خلاصه: آمازون در تلاش برای کاهش هزینه ها، یکی از پروژه های بلندپروازانه خود را متوقف می کند. این غول تجارت الکترونیک تقریباً چهار سال پیش آزمایش میدانی Scout را آغاز کرد، یک وسیله نقلیه رباتیک خودکار که برای تحویل در محله‌ها طراحی شده است. آزمایش در ایالت واشنگتن، محل تولد آمازون، قبل از گسترش به مناطق دیگر از جمله تنسی، جورجیا و کالیفرنیای جنوبی آغاز شد.

آمازون هفته آینده میزبان دومین رویداد فروش به سبک Prime Day خواهد بود. فروش اولیه دسترسی زودهنگام، به طور انحصاری برای اعضای Prime، به عنوان پیش درآمد فصل خرید تعطیلات عمل می کند و در 15 کشور از جمله ایالات متحده اجرا می شود. این رویداد دو روزه از 11 اکتبر آغاز می شود و اولین لیست 100 برتر این شرکت را ارائه می دهد که مطلوب ترین و قابل هدیه ترین محصولات این فصل را برجسته می کند.



منبع