آمازون با Crystal Dynamics همکاری می کند تا Tomb Raideris بزرگ بعدی را منتشر کند که بازی بعدی Tomb Raider را منتشر می کند.

به طور خلاصه: آمازون گیمز با کریستال داینامیکس همکاری کرده و محصول اصلی بعدی سری Tomb Raider را منتشر خواهد کرد. بازی جدید هنوز نامی ندارد، اما آمازون گفته است که این یک ماجراجویی تک نفره و روایت محور خواهد بود که داستان لارا کرافت را در چندین پلتفرم ادامه می دهد.

این با استفاده از Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد و دارای عناصر آشنا مانند پازل های خم کننده ذهن، مجموعه ای از دشمنان و مسیریابی خلاقانه است که Tomb Raider را به یکی از برترین فرنچایزهای بازی تبدیل کرده است.

Tomb Raider اصلی در سال 1996 توسط توسعه دهنده Core Design و ناشر Eidos Interactive عرضه شد. این یک بازی پیشگامانه برای آن زمان بود، با گرافیک سه بعدی نوآورانه، کنترل ها و گیم پلی که تا آن نقطه شبیه هیچ چیز دیگری نبود.

نتفلیکس سال گذشته اعلام کرد که در حال کار بر روی یک سریال انیمیشنی Tomb Raider است. این فیلم پس از راه اندازی مجدد سه گانه آغاز می شود و انتظار می رود در سال 2023 برای اولین بار پخش شود. Tasha Huo، مجری برنامه اعلام کرده است که فصل اول هشت قسمت خواهد بود و هر قسمت 22 دقیقه طول می کشد. طبق گزارش Variety، نتفلیکس حداقل برای دو فصل ثبت نام کرده است.

آمازون گفت که جزئیات بیشتر در مورد بازی بعدی Tomb Raider در تاریخ بعدی به اشتراک گذاشته خواهد شد.



منبع

این بازی با بیش از 7.1 میلیون نسخه، نهمین بازی پرفروش پلی‌استیشن در تمام دوران است و تا زمانی که راه‌اندازی مجدد آن در سال 2013 کاهش یافت، پرفروش‌ترین بازی در این فرنچایز بود. در سال 2018، این بازی به عنوان بازی ویدیویی جهانی معرفی شد. تالار مشاهیر در کنار جان مدن فوتبال، Final Fantasy VII و Spacewar! تا به امروز، این فرنچایز نزدیک به دوجین بازی را با بیش از 95 میلیون نسخه فروخته است.

بخونید:  بدون پورن برای شما: هفت ایالت دیگر برای بررسی شناسه در وب سایت های بزرگسالان تلاش می کنند
این پروژه هنوز در مرحله اولیه توسعه است، اما قول می دهد که بزرگترین و گسترده ترین عنوان Tomb Raider تا به امروز باشد.

Tomb Raider سال‌ها توسط Eidos Interactive منتشر می‌شد، اما در نهایت تحت بال Square Enix قرار گرفت. در اوایل سال جاری، گروه Embracer تعداد انگشت شماری از دارایی‌های Square Enix از جمله Square Enix Montréal، Eidos Montréal و Crystal Dynamics را به مبلغ 300 میلیون دلار خریداری کرد.