آمازون بلندگوهای Echo را تازه می کند تا به عنوان گره های شبکه مش Eero عمل کنند

Echos جدید با بهره گیری از فناوری TrueMesh Eero (Eero Built-in)، نه تنها می تواند به روترهای Eero متصل شود، بلکه به عنوان گره های مش بی سیم نیز عمل می کند. حتی بهتر از آن، اگر یک یا چند بلندگوی نسل چهارم اکو دارید، ممکن است از قبل شبکه مش را در خانه خود راه اندازی کنید. از آنجایی که TrueMesh یک نوآوری مبتنی بر نرم‌افزار است، Eero می‌تواند دستگاه‌های سازگار قدیمی‌تری را که قبلاً در طبیعت عرضه شده‌اند، به‌روزرسانی کند.

آمازون Eero را در سال 2019 خریداری کرد که هنوز به طور مستقل کار می کند. تاکنون در کنار فروش محصولات خود، کار چندانی با این شرکت نکرده است. گفته می‌شود، آمازون وظیفه پیشبرد تجارت Eero را بر عهده دارد، اما همچنین می‌خواهد بلندگوهای Echo آن در خانه‌های بیشتری در دسترس باشد.

گسترش سیگنال نسل چهارم Echos حدود 1000 فوت مربع با سرعت 100 مگابیت در ثانیه است. عملکرد کمتر از آن چیزی است که از گره های اختصاصی انتظار دارید – برای مقایسه، جدیدترین توسعه دهنده های WiFi 6 Eero می توانند 1500 فوت مربع با سرعت 500 مگابیت در ثانیه را پوشش دهند. ویور توضیح داد که بلندگوها کمی تأخیر را افزایش داده‌اند، زیرا یک «پرش مش» است، اما تنها «چند میلی‌ثانیه» تفاوت دارد.

او گفت: “ما فهمیدیم که چگونه Eero TrueMesh را ببریم و آن را به سیلیکون در حال اجرا در آن Echo ها منتقل کنیم.” این یک چیپست جدید است؛ این یک دستگاه بسیار محدود است، بنابراین بهینه سازی های زیادی در اینجا برای ارائه این محدوده افزایشی و 100 مگابیت بر ثانیه کارایی وجود دارد.

بخونید:  ال جی و سامسونگ دوباره به امضای قرارداد تامین پنل OLED نزدیک شده اند

نیک ویور، موسس و مدیرعامل Eero به The Verge گفت که این شرکت در ماه‌های آینده به‌روزرسانی‌های هوایی را برای Echos قدیمی‌تر ارائه خواهد کرد. البته، مشتریان برای استفاده از این ویژگی باید یک شبکه مش Eero یا حداقل روتر داشته باشند. با این حال، انتخاب یکی از آن‌ها با قیمتی کمتر از 75 دلار، نباید بانک را خراب کند.

ویور گفت که تیم او به دنبال گسترش این قابلیت به دستگاه‌های اینترنت اشیا مانند Echo Show در آینده است. در حال حاضر، این ویژگی فقط در نسل پنجم Echo Dots است و نسل چهارم بعداً به‌روزرسانی رایگان دریافت می‌کند.



منبع

به طور خلاصه: جدیدترین Echo Dot و Echo Dot با بلندگوهای هوشمند ساعت آمازون دارای یک ویژگی جالب جدید هستند. تکرارهای گذشته چیزی برای صحبت نبوده است. از این گذشته، آنها دستگاه های نسبتاً ساده ای هستند که کارهای نسبتاً ساده ای انجام می دهند، مانند پخش موسیقی یا خواندن دستور پخت برای شما. با این حال، مدل های جدید اکنون می توانند شبکه WiFi شما را گسترش دهند.

تبدیل Echo Dots به توسعه‌دهنده‌های وای‌فای هر دو هدف را دنبال می‌کند – مشتریانی که قبلاً بلندگوهای نسل چهارم دارند، ممکن است اکنون یک روتر Eero را انتخاب کنند، و کسانی که قبلاً یک شبکه Eero mesh دارند ممکن است به جای Eero گره را انتخاب کنند. عملکرد دستیار صوتی برای آمازون و Eero، این یک پیشنهاد برد-برد است.