آموزش ثبت نام در صرافی بای بیت Bybit همیار کریپتو

بله حداقل برداشت ۲۰۰ عدد آدا هست و هزینه کارمزد برداشت هم، نیم آدا است. از قسمت بالا سمت راست باید روی گزینه Assets کلیک کرده و سپس از لیست منوی که باز می شود روی گزینه Deposit کلیک کنید. از قسمت بالا سمت راست شما باید روی گزینه Account کلیک کرده و سپس از لیست منوی که باز می شود روی گزینه Account Settings کلیک کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه Sign Up در صرافی کوینکس لطفا از صفحه ما بخواهید.

آموزش ثبت نام در صرافی بای بیت Bybit همیار کریپتو

پس از وارد کردن موارد فوق، در قسمت معرف کد 9nukz را تایپ کنید. زیرا به این ترتیب می توانید به مدت سه ماه تخفیف صرافی کوینکس در کارمزد معاملات را دریافت نمایید. در این مدت سه ماه شما به عنوان کاربر VIP1 محسوب می شوید. امنیت صرافی کوینکس بسیار عالی بوده و از یک پلتفرم رمز نگاری بسیار سریع و امن استفاده می کند. این پلتفرم کاربر پسند بوده و استفاده از آن بسیار راحت می باشد. این صرافی برای تامین امنیت از چندین پروتکل امنیتی استفاده می کند و به کاربران این اطمینان را می دهد که حساب هایشان و پرداخت های آنها در امنیت کامل قرار دارند.

نرخ دقیق مشخصی نداره اما هر روز به شما سود میده و این سود فردای اون روز به حساب شما واریز میشه. اما سعی کنید اکثرا با آی پی یه کشور وارد اکانتتون بشید، مثلا هلند. اما در بعضی ارزها شما می تونید با ۵ تتر هم ارز بخرید. اما حتما خرید پله ای انجام دهید(یعنی یکباره کل پولتون را ارز نخرید) و پولی را بیارید که الان نیازش ندارید، قرض نکنید، وام هم نگیرید.

بخونید:  طراحی وب سایت حرفه ای شما توسط وب پویا

به طور مثال ارز تترروی شبکه ترون (USDT-TRC20) را انتخاب می کنید. در این مرحله باید در کادر زیر confirm Email کشور ایران( یا هر کشوری که ساکن هستید ) را پیدا کنید.(توجه کنید که کد کشور ایران ۹۸+ است). سپس در کادر زیر Enter Mobile باید شماره موبایل خود را وارد کنید تا از صرافی کوینکس برای شما پیامک ارسال گردد. اگر منتظر ماندید و پیامکی را دریافت نکردید کافی است تا شماره موبایل خود را بدون ۰ صفر وارد کنید.

در گام نخست به قسمت راست صفحه حساب کاربری خود بروید و بر روی آدرس پست الکترونیک خود کلیک نمایید. به این ترتیب ثبت نام شما انجام شده است می توانید وارد شوید. اما برای ایمنی بیشتر می توانید از قابلیت تایید در دو مرحله ای بهرمند شوید فراموش نکنید که کاربران ایرانی نمی توانند از بخش sms استفاده کنند. بنابراین totp را انتخاب کرده تا از طریق گوگل اتنتیکیتور عملیات را به انجام برسانید. فعالیت در بازار رمز ارزها، با ثبت نام در یک صرافی ایرانی یا خارجی آغاز می‌شود. اما همان‌طور که می‌دانید، ایرانی‌ها تحت شدیدترین تحریم‌های بین‌المللی قرار دارند.

در سمت راست در بالای صفحه اصلی کوینکس، برروی گزینه account کلیک می کنیم و منویی برای ما باز می شود. در صفحه جدید باز شده بخش هایی را مشاهده می کنید که در ادامه در رابطه با آن ها توضیحاتی خواهیم داد. بعد از انجام این کارها حال باید یا قسمت های مختلف صرافی کوینکس آشنا شویم. پس از وارد کردن پسورد، تیک پذیرش قوانین کوینکس (I’ve read & agreed with) را زده و روی گزینه sign up کلیک کنید. این یعنی ثبت نام و ساخت اکانت در صرافی کوینکس با موفقیت انجام شده است. در ادامه این مقاله نحوه ثبت نام در کوینکس را به صورت تصویری به شما عزیزان آموزش خواهیم داد، همراه داتیس نتورک باشید.

بخونید:  طراحی صرافی یا بازار خرید و فروش ارز دیجیتال P2p شبیه نوبیتکس

اگر می خواهید عرض های خود را نگهداری کنید و قصد خرید و فروش آنها را ندارید، به کیف پول تراست ولت خود انتقال دهید، در غیر این صورت در کوینکس نگهداری کنید؛ چون برای انتقال باید مقداری کارمزد، پرداخت کنید. در سمت راست این صفحه شما سفارش‌های فعال خرید و فروش را مشاهده می‌کنید و در وسط صفحه نمودار قیمت ارزدیجیتال موردنظر را براساس تایم زمانی خاص (دقیقه‌ای، ساعتی، روزانه و هفتگی و … ) مشاهده می‌کنید. (زمان انجام تراکنش، کیف پول مبدأ و مقصد و … از طریق TXID قابل‌بررسی است). بعد Protocol Type را روی شبکه‌ای که ارز شما روی آن قرار دارد، بگذارید و به این آدرس نمایش داده شده انتقال دهید. نحوه ثبت نام در صرافی کوینکس بسیار راحت بوده که من سعی کردم هیچ نکته‌ای را فراموش نکنم.

قیمت لحظه ای ارز الگوراند؛ معرفی کامل، بررسی آینده و تحلیل ALGO

پس از انجام تمام مراحل ایمیلی از سوی coinex برای شخص فرستاده می‌شود که به‌صورت کامل توضیح می‌دهد که احراز در coinex مورد تأیید قرار گرفته است. در گام سوم و مرحله آخر جفت ارزی را که قصد دارید به معامله آنها بپردازید را انتخاب کنید. ۶- در بخش بعدی شبکه بلاک‌چین مورد توافق برای انتقال رمز ارز را انتخاب کنید.

روش‌های احراز هویت کوینکس