آیفون اولترا که گران‌تر از پرو مکس است که سال آینده عرضه می‌شود

با این حال، قیمت آیفون‌های پرچم‌دار سال‌ها با نرخی بالاتر از نرخ تورم افزایش می‌یابد – آیفون 3GS 2009 66 درصد ارزان‌تر از آیفون 14 پرو مکس پیشرفته است. بعد از تورم. کوک معتقد است که مصرف‌کنندگان به پرداخت این مبالغ ادامه می‌دهند، زیرا “مردم مایلند برای به دست آوردن بهترین چیزی که می‌توانند در آن دسته بندی بپردازند، تلاش کنند.”

گورمن همچنین در مورد امکان گوشی تاشو اپل صحبت می کند. فاکتور فرم، که تحت سلطه سامسونگ است، با وجود قیمت های بالا به طور فزاینده ای محبوب می شود. در حالی که اپل در گذشته یک آیفون تاشو را بررسی کرده است، گورمن معتقد است که در آینده نزدیک شاهد عرضه یک آیفون تاشو نخواهیم بود. احتمالاً ابتدا یک آی پد تاشو یا دستگاه اپل با اندازه مشابه راه اندازی می شود.



منبع

مارک گورمن، مدیر بلومبرگ، در سپتامبر گفت که اپل می‌تواند در سال 2023 با جایگزین کردن مدل برتر پرو مکس با مدلی به نام آیفون اولترا، خط تولید آیفون‌های معمولی خود را اصلاح کند. این ادعا بلافاصله پس از معرفی برند اولترا توسط اپل در قالب ساعت ناهموار و بسیار گران قیمت اپل واچ اولترا مطرح شد. این نام در برترین SoC Apple M1 نیز استفاده شده است.

گورمان اکنون پیش بینی خود را تغییر داده است. او می گوید که امسال به جای تغییر نام پرو مکس به «اولترا»، یک پرچمدار کاملاً جدید به نام «آیفون اولترا» وارد بازار می شود و بالای پرو مکس قرار می گیرد. این ممکن است تا سال 2024 اتفاق بیفتد.

بخونید:  مجموعه آتاری 2600 لگو با دیورامای پنهان در 1 آگوست عرضه می شود
شایعه ساز: آیفون‌های پرچمدار همچنان گران‌تر می‌شوند، پس اپل چه خواهد کرد؟ کاهش قیمت ها پاسخ واضحی است، اما نه. کوپرتینو ممکن است گوشی گران‌تری به نام آیفون اولترا را در سال آینده عرضه کند.

بالاتر بودن زنجیره نسبت به آیفون پرو مکس به این معنی است که Ultra دارای قیمت بالاتری نسبت به تلفنی است که برای مدل 1 ترابایتی 1600 دلار قیمت دارد. این یک سوال بسیار بزرگ است، به خصوص در زمانی که صنعت در میان یک بحران اقتصادی دست و پنجه نرم می کند.

می‌توان انتظار داشت که آیفون اولترا نسبت به مدل‌های Pro چندین پیشرفت داشته باشد، مانند دوربین بهتر، SoC سریع‌تر و احتمالاً صفحه نمایش بزرگ‌تر. همچنین می‌تواند دارای ویژگی‌هایی باشد که آن را از سایر آیفون‌ها متمایز می‌کند، مشابه تفاوت مدل‌های Pro با نسخه‌های استاندارد با ارائه ویژگی‌های انحصاری مانند Dynamic Island. گورمن پیشنهاد می کند که آیفون اولترا ممکن است فاقد پورت شارژ باشد. چندین سال است که صحبت از یک آیفون بدون پورت و فقط شارژ بی سیم است.