اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

بعیده که اصفهانی باشی، اهل تفریح هم باشی، اما اسکیپ‌روم رو بازی و سرگرمی اسکیپ روم تجربه نکنی! اسکیپ روم های اصفهان با تنوع بازی‌هایی که دارن، می‌تونن یه سرگرمی مناسب واسه تمامی سلیقه‌ها باشن. در ماههای گذشته متاسفانه تعداد زیادی از بازیگران اتاق‌ فرارهای ترسناک دچار اسیب جدی از سمت بازیکنان شده اند. در زمانی که احساس ترس کردید به هیچ عنوان به سمت آن‌ها حمله‌ور نشوید و یا مشت و لگد نزنید. اگر در هر لحظه نسبت به وضعیت جسمی و روحی خود نگران هستید یا بیش از آنکه بخواهید تحمل کنید ترسیده‌اید، بازی را فوراً متوقف کنید. هیچ یک از موارد بالا هدف اتاق فرار نیست و شما مجبور نیستید با چیزی که نگران کننده است کلنجار بروید.

  • با توجه به این که این بازی ها در ژانرهای متفاوتی ساخته شدن، می تونه پاسخگوی سلایق و حتی سنین مختلف هم باشن.
  • ضمنا یک سری از تحقیقات نشون می‌ده که ترسیدن در حد مطلوب و لذت‌بخش می‌تونه باعث افزایش ایمنی و سلامت بشه و این ترس دقیقا در جایی مثل اتاق فرار ایجاد می‌شه چرا که از نوع “ترس سرگرم کننده” ست.
  • احتمالا اگر فیلم های اسکیپ روم را دیده باشید، احساس کنید که هرلحظه جان شما درخطر است و واقعا باید برای حفظ جان خود معما حل کنید و در بازی پیش بروید، اما اینجا فیلم سینمایی نیست.
  • درحالیکه باید اذعان کرد این یک تعبیر غلط از مفهوم اسکیپ‌روم است، چراکه اساس و پایه‌ی «اسکیپ‌روم بودن»، معماست.
اتاق فرارهای شهر تهران اولین و بزرگترین مجموعه اتاق فرار در ایران | allescape

دکور این خانه و معماهای جالب توجه آن اتمسفر خیلی خوبی را برای بازی ایجاد می‌کنند که شما را به خوبی درگیر می‌کنند. بل، حداقل سن برای ورود به اتاق فرارهای معمایی 16 و برای اسکیپ روم های ترسناک 18 سال است. شما هم اگر تجربه رفتن به اتاق فرار را دارید و به نظرتان اتاق‌فرارهای درست و حسابی دیگری هم هست که باید به آن‌ها سر بزنیم، برای ما اسمشان را در بخش نظرات بنویسید.

اگر مشکل اضطرابی دارید، باردار هستید یا شرایط پزشکی دیگری دارید که می‌تواند توانایی شما را برای آسوده فکر کردن یا حرکت آزاد مختل کند، ممکن است بخواهید برای شرکت در اتاق فرار ترسناک تجدید نظر کنید. اتاق فرار ترسناک بدون شک گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود و بهتر است سراغ اتاق فرارهایی بروید که ژانرهای دیگری همچون اتاق فرار کاراگاهی و یا اتاق فرار غیر ترسناک – معمایی دارند. رزرو کردن بازی های مجموعه تاج اسکیپ روم خیلی سادست، فقط کافیه بازی مورد نظرتون رو انتخاب کنید، وارد صفحه بازی بشید و از قسمت رزرو اتاق فرار تعداد نفرات تیم، زمان و تاریخ رو انتخاب کنید و پرداخت رو انجام بدید. آن دسته از افرادی که به دکور و فضای بازی بسیار اهمیت می‌دهند، حتماً باید این بازی را تجربه کنند. اتاق فرار اکتشاف، اولین بازی از مجموعه نوین اسکیپ است که در محدوده نارمک واقع شده. معماهایی که در بازی وجود دارند، ترکیبی از معماهای ساده و پیچیده هستند، پس بازی برای شما اوج و فرودهای متفاوتی را دارد.

اهواز زیبا که همه به کارونش و پل­‌های بهتر از نیویورک و دانشگاه نفتش می‌شناسند، یک اتاق فرار نقلی اما با کیفیت دارد. اولین اتاق، اتاق فرار عروس مرده است که شما با جسد یک عروس خانم رو به رو می­‌شوید. قاتل هم که همیشه به صحنه قتل برمی‌گردد اما این بار قاتل ما نابیناست؛ در عین حالی که حس بویایی و شنوایی فوق العاده قوی دارد.

بخونید:  مسیر و فاصله شهرک مس سرچشمه، استان کرمان به شیراز، استان فارس مسیریاب آنلاین-دیزما

۱۷. اتاق فرارهای آنلاین

در این بازی‌ها، شما و هم تیمی‌هایتان، تماشاگر یک فیلم یا بازی کامپیوتری نیستید بلکه در فضایی واقعی، شخصیت اول یا قهرمان سناریویی از پیش تعیین شده هستید. شما به همراه دوستانتان وارد اتاق‌هایی پر از معما می‌شوید که بر اساس سناریوی بازی، دکوراسیون مخصوص به خودش را دارد و می‌تواند در ژانرهای متنوعی مثل اتاق فرار ترسناک، مرموز، تعاملی، پلیسی، جنایی، فانتزی و … این تفریح مهیج از سال ۱۳۹۵ با اتاق فرار نجات شهر، محصول مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر وارد ایران شد.

تیم خودتون رو تشکیل بدید