اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ

برای حضور تو اسکیپ روم ترسناک واقعا تمرکز بالایی نیازه، هم باید معما حل کنی هم مراقب پشت سرت باشی که کسی سراغت نیاد. مثل اتاق فرار ترسناک که خیلی از اسکیپ روم های تهران اصلا به معمایی بودن بازی اهمیت نمیدن و فقط میخوان مردم رو بترسونن و همین باعث میشه معنی اتاق فرار حذف بشه. پس یادتون نره اگه اتاق فرار ترسناک هم رفتید، معما باید حرف اول رو بزنه بعدش ی مقدار ترس بجا وارد بازی بشه. جالبه بدونید از وقتی اسکیپ روم ترسناک اومده طرفدارای اتاق فرار معمایی خیلی کمتر شدن و این مشخص میکنه مردم پول میدن که بترسن.

اتاق فرار تهران رزرو اسکیپ روم ترسناک تا 90% تخفیف تخفیفان-آل اسکیپ وقتی شما میتونید با ی موسیقی خیلی ساده ی حس ترس به مخاطب وارد کنید، چرا انجام نمیدید؟ تو انتخاب موسیقی اتاق فرار ترسناک خیلی دقت کنید. اولین چیزی که شما باهاش برخورد دارید سناریو اسکیپ روم ترسناک هست. وقتی شما برای رزرو اتاق فرار ترسناک اقدام می کنید، اولین چیزی که به چشمتون میخوره داستان اتاق فرار ترسناک هست که میخونید و جذب اون بازی می اسکیپ روم آل اسکیپ شید. پس اگر داستان جذابی نداشته باشه شما اصلا سراغ اون بازی نمیرید. وقتی کمبود اتاق فرار ترسناک توی کشور حس شد، این اتاق فرار انیگما بود که برای طراحی اولین اسکیپ روم ترسناک ایران ایده اتاق فرار کلبه وحشت به ذهنش رسید و سال 96 این اتاق فرار افتتاح شد. یکی از متنوع‌ترین و جذاب‌ترین اسکیپ روم در تهران، اتاق فرار اسکیپ می است.

بخونید:  باتری موتورسیکلت بهترین قیمت باطری برای انواع موتور-مستر انرژی پلاس
شما و گروهی که دارید، همگی از سارق‌های سابقه‌دار هستید و حالا می‌خواهید موجودی یکی از معتبرترین بانک‌های خاورمیانه را سرقت کنید که شامل شمش طلا، دلار و یورو است. شما و گروهتان در مجموع فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید موجودی مخفی شده این بانک را پیدا کنید و آن را با خود ببرید. بازی به دو بخش تقسیم می‌شود، یک قسمت 15 دقیقه‌ای و یک قسمت 45 دقیقه‌ای که شرح روند آن را در ادامه آورده‌ایم. میدانه، برای اولین بار در کشور برآن شده است که با معرفی بهترین کسب و کارها در هر حوزه یاری‌گر انتخاب های هوشمندانه افراد باشد. با ثبت کردن کسب و کار خود در میدانه، بی آن‌که نیاز به اقدام دیگری باشد، کسب و کار خودتان را پربازدید کرده و تعداد مراجعان خود را افزایش دهید.

مجموعه تهران اسکیپ

منتها اندکی بعد، اتفاقاتی عجیب‌وغریب روی می‌دهد و مه مرموزی تمام آن منطقه را فرامی‌گیرد. اکنون شما در فروشگاه زندانی شده‌اید و این در حالی است که اطراف شما کم‌کم جهنمی واقع می‌شود. در این شرایط وظیفه شماست که هرچه زودتر از این فروشگاه خارج شوید و از آن شهر فرار کنید. مدت‌زمان اسکیپ روم اپیک اسکیپ ۶۰ دقیقه و تعداد بازیکنان هم از ۴ تا ۸ نفر است.

مخاطب‌های اتاق فرارهای تهران یا اسکیپ روم

لطفا همیشه حداقل ۱۵ دقیقه زودتر از شروع سانس در مجموعه حضور داشته باشید. زمان بندی سانسها از پیش تعریف شده و فشرده هست و ما قادر به تغییر آن نیستیم. شما همچنین می‌توانید با مراجعه به صفحه هرکدام از مراکز اطلاعات بیشتری درباره تمهیدات بهداشتی آن‌‌ها به دست بیاورید.

  • جیگاسو برای ۴ تا ۱٠ نفر طراحی شده و مدت زمان بازی آن ۹٠ دقیقه‌ای است.
  • مدت‌زمان اسکیپ روم اپیک اسکیپ ۶۰ دقیقه و تعداد بازیکنان هم از ۴ تا ۸ نفر است.
  • هدف اصلی این مجموعه طراحی و اجرای اتاق‌ فرارهای طبیعی و واقعی است.
  • هانتر هاوس اولین مجموعه اتاق فرار در جنوب تهران است که در شهرری واقع شده است.
  • اتاق فرار طاعون یکی از محبوب‌ترین اتاق های فرار مجموعه اسکیپ روم است.
بخونید:  چگونه سخت افزار کامپیوتر خود را ارتقا دهیم؟