امکانات اضافی اختیاری BMW اکنون شامل 18 دلار اشتراک ماهانه برای صندلی های گرم شونده است

WTF؟! با وجود خدمات و محصولات بسیار زیادی که اکنون به عنوان اشتراک در دسترس هستند، افراد بیشتری از میزان انتخاب و هزینه های مالی غرق شده اند. بنابراین، تعجب آور است که می‌بینیم BMW تصمیم می‌گیرد که خریداران خودرو در برخی کشورها ممکن است به پرداخت‌های ماهانه بیشتری از جمله هزینه گرم کردن صندلی‌های خودروی لوکس جدید خود علاقه مند باشند.

سایر امکانات اضافی که از سال 2020 وجود داشته اند عبارتند از: فرمان گرم کن با قیمت 12 دلار در ماه – همان قیمت اضافه کردن کمک نور بالا – و دستیار رانندگی پلاس با قیمت 42 دلار در هر دقیقه.

در چیزی که به نظر می رسد در سطح تقریباً جاودانه Diablo microtransaction BS، BMW امکانات اضافی اختیاری را با هزینه ماهانه در خودروهای خود ارائه می دهد. این چیزی است که حداقل هنوز در ایالات متحده موجود نیست، اما می توانید آن را در وب سایت های این خودروساز در کشورهایی از جمله کره جنوبی، بریتانیا، آلمان، نیوزیلند و آفریقای جنوبی پیدا کنید.

این یک مورد ساده نیست که مشتریان هزینه هر وسیله اضافی اختیاری را که می خواهند به وسیله نقلیه خود اضافه کنند، تقسیم می کنند. سخت‌افزاری مانند صندلی‌های گرم‌کن در حال حاضر در محل موجود است. خریداران فقط یک هزینه ماهانه برای حذف بلوک نرم افزار پرداخت می کنند – تا زمانی که کسی راهی برای هک کردن آن بیابد. توجیه بی‌ام‌و برای این کار این است که به مالک جدید اجازه می‌دهد به ویژگی‌هایی دسترسی پیدا کند که خریدار اصلی انتخاب نکرده است. انصافاً این در مورد کسب درآمد بیشتر نیست.

بخونید:  چگونه از افشای رمزهای عبور اندروید 13 جلوگیری کنیم؟

خروج از سایت بریتانیا، اضافه کردن سیستم گرمایش صندلی جلو به خودرویی که در حال حاضر بسیار گران است، هزینه ای معادل 18 دلار در ماه خواهد داشت. یک زیر یک ساله حدود 180 دلار، سه سال نزدیک به 300 دلار، یا گزینه “نامحدود” 417 دلار است.

در سال 2019، BMW شروع به دریافت 80 دلار اشتراک سالانه یا 300 دلار برای 20 سال، فقط برای استفاده از Apple CarPlay کرد. این اعتراض منجر به عقب نشینی BMW و تبدیل این ویژگی به یک ویژگی استاندارد در خط تولید خود در اواخر همان سال شد.



منبع