انویدیا شرکای هیئت مدیره را برای هزینه تغییر نام تجاری RTX 4080 12 گیگابایتی بازپرداخت می کند

انتظار می رود که RTX 4080 12GB تبدیل به RTX 4070 شود و قیمتی کمتر از 900 دلار فعلی داشته باشد—و امیدواریم بدون کاهش مشخصات از طریق BIOS. این باعث می‌شود که سؤالاتی در مورد اینکه چه اتفاقی برای RTX 4070 برنامه‌ریزی شده اولیه می‌افتد، ایجاد می‌کند، اما انویدیا می‌تواند با تغییر نام RTX 4080 12 گیگابایتی به RTX 4070 Ti، این مشکل را برطرف کند.

طبق کانال YouTube Gamers Nexus، دو شرکت بزرگ AIB تایید کرده‌اند که انویدیا به تمام یا حداقل بخشی از هزینه‌های مربوط به تغییر نام تجاری یارانه پرداخت می‌کند.

انویدیا تاکید می‌کند که RTX 4080 16GB همچنان در تاریخ 16 نوامبر عرضه می‌شود. با توجه به زمان مورد نیاز برای تغییر برند و راه‌اندازی مجدد RTX 4080 12GB، انتظار می‌رود که تا CES در ژانویه از جزئیات نام و تاریخ عرضه جدید مطلع نشویم. .



منبع

کشیدن یک کارت در آستانه انتشار آن هزینه زیادی برای شرکای هیئت مدیره دارد. آن‌ها نه تنها باید بسته‌بندی ۱۲ گیگابایتی RTX 4080 را از بین ببرند/بازیافت کنند، بلکه باید کارت‌ها را در جعبه‌های جدید و طراحی‌شده با هر نام جدیدی که انویدیا روی آن قرار می‌گیرد، دوباره بسته‌بندی کنند، آن‌ها را تغییر دهند/رنگ کنند، و بایوس را دوباره برای تغییر نام باز کنند. هزینه های نیروی کار نیز باید در نظر گرفته شود.

چند روز پیش، انویدیا تصمیم گرفت که عرضه کارتی با 4 گیگابایت VRAM کمتر، 25 درصد هسته‌های CUDA کمتر و گذرگاه حافظه باریک‌تر نسبت به RTX 4080 16 گیگابایتی در حالی که قیمت آن 900 دلار است، ایده بدی است. تقریباً همه موافق بودند که این اساساً یک RTX 4070 با نام دیگری است، نامی که تقریباً دو برابر گران‌تر از RTX 3070 است که دو سال پیش با قیمت 500 دلار عرضه شد. به نظر می رسد تبلیغات بد برای انویدیا بیش از حد زیاد شده است و منجر به به اصطلاح راه اندازی کارت شده است، که این شرکت دلیل آن را سردرگمی مصرف کننده به دلیل داشتن دو کارت با همان نام RTX 4080 می داند.

بخونید:  هلند می گوید که در محدود کردن صادرات ابزار ساخت تراشه به چین به ایالات متحده خواهد پیوست

در متن: اکنون که انویدیا RTX 4080 12 گیگابایتی را “راه اندازی کرده است”، بسیاری می پرسند که آیا هزینه شرکای AIB را که قبلا بسته بندی کارت کنسل شده را ساخته اند، پرداخت می کند یا خیر. بر اساس یک گزارش جدید، این شرکت ها را جبران می کند، اگرچه به نظر می رسد تیم سبز هزینه هر هزینه را پوشش نمی دهد.