اولین ارتقای «Moment» ویندوز 11 ممکن است در ماه اکتبر ارائه شود

طبق معمول، کسانی که می خواهند ویژگی های Moment را قبل از انتشار رسمی آزمایش کنند، می توانند آن ها را در کانال بتا Windows Insider بررسی کنند. اگر علاقه مند هستید، این مقاله می تواند به شما کمک کند تا به برنامه Windows Insider بپیوندید.

مایکروسافت رسماً Moments را اعلام نکرده است، و با گسترش، تأیید نکرده است که هر چند وقت یک‌بار اینها می‌آیند، یا اینکه آیا می‌توانند به‌روزرسانی‌های دوسالانه را جایگزین کنند. باید جالب باشد که ببینیم چگونه این به‌روزرسانی‌ها با «بسته‌های تجربه» جدید مایکروسافت که در ماه فوریه به آن‌ها اشاره کرده‌اند، یا به معنای واقعی کلمه همان برنامه‌ها هستند، چه رسد به اضافات خوبی که با PowerToys ایجاد می‌کنند، اگرچه اینها را نیز می‌توان دید. به عنوان نیمی از تعهدات برای افزودن کامل این ویژگی ها به تجربه استاندارد ویندوز.





منبع

Albacore ادعا می‌کند که Moments به‌روزرسانی‌های گاه به گاه جدیدی برای ویندوز خواهد بود که ویژگی‌های بیشتری را در سیستم عامل پیاده‌سازی می‌کند، که احتمالاً همزمان با به‌روزرسانی‌های اصلی دوسالانه مایکروسافت است. او همچنین خاطرنشان می کند که اولین به روز رسانی Moment قرار است در ماه اکتبر و پس از انتشار 22H2 که شایعه شده است در 20 سپتامبر منتشر شود، ارائه شود.

چیزی که باید منتظرش بود: یکی از افشاگران معروف مایکروسافت، معروف به Albacore، اخیراً کشف کرده است که اولین نشانه‌های یک روش جدید به‌روزرسانی ویندوز به نام «Moment» است که قرار است در به‌روزرسانی آینده 22H2 گنجانده شود. انتظار می رود این روش جدیدی برای مایکروسافت برای پیاده سازی ویژگی های جدید در ویندوز باشد.

بخونید:  ناسا پرتاب ماه نورد شکارگر آب را یک سال کامل به تاخیر انداخت

از زمان ویندوز 98، مایکروسافت شروع به انتشار به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل از طریق اینترنت، بهبود عملکرد، رفع اشکال‌ها یا افزودن ویژگی‌های جدید کرد. با شروع ویندوز XP، مایکروسافت همچنین دارای “پک های خدمات” بود که تعداد زیادی از این به روز رسانی ها و تغییرات کوچکتر را جمع آوری می کرد و آنها را در یک به روز رسانی بزرگ جمع می کرد.

خوشحالم که می‌توان به ساخت‌های 229xx اشاره کرد!
اینها به توسعه دومین به روز رسانی / “Moment” برای ویندوز 11 v22H2 اختصاص داده شده است. ابتدا v22H2 GA، سپس Moment 1 در اکتبر و Moment 2 در سال آینده عرضه می شود. هر لحظه چند ویژگی جدید به ارمغان می آورد، به عنوان مثال Tabs در File Explorer در M1. https://t.co/SBPOXRb5sT

– آلباکور (@thebookisclosed) 4 سپتامبر 2022

انتظار می رود که مایکروسافت به زودی آپدیت “22H2” ویندوز 11 را منتشر کند و ویژگی های زیادی را اضافه کند که ممکن است برای کاربران جالب باشد. یکی از افشاگران معروف مایکروسافت، Albacore، اخیراً در مورد یک ویژگی آینده که انتظار می‌رود همراه با به‌روزرسانی 22H2 وارد شود، توییت کرد. این ویژگی “Moment” نام دارد و انتظار می رود روش جدیدی برای انتشار ویژگی های جدید در ویندوز باشد.