اولین تصاویر رسمی از Galaxy Z Fold 5 شایعات طراحی را تایید می کند

تصاویر Galaxy Z Fold 5 توسط MySmartPrice (از طریق SamMobile) منتشر شده است که گوشی را در حالت باز و بسته نشان می دهد. جزئیات اصلی که می‌توانیم از این افشاگری به‌دست آوریم این است که شایعات درباره استفاده سامسونگ از لولای قطره‌ای که به مرکز نمایشگر اجازه می‌دهد در هنگام بسته شدن به شکل قطره‌ای در بیاید، دقیق بودند. این امکان را به دو طرف نمایشگر می دهد که مانند Pixel Fold کاملاً صاف تا شوند، در حالی که Z Fold 4 هنگام بسته شدن یک شکاف جزئی ایجاد می کند.

چه اتفاقی افتاده؟ با نزدیک‌تر شدن رونمایی Galaxy Z Fold 5، به نظر می‌رسد اولین تصاویر بازاریابی رسمی از این دستگاه به بیرون درز کرده است. همانطور که قبلاً شایعه شده بود، به نظر می‌رسد که نسخه بعدی گوشی تاشو سامسونگ به‌جای ایجاد یک شکاف جزئی مانند گلکسی Z Fold 4، کاملاً صاف بسته می‌شود.

به نظر می رسد که حاشیه ها در Fold جدید نیز کمی کوچکتر هستند. Z Fold 4 دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه 90.9 درصد است، بنابراین این رقم در مدل آینده می تواند حتی بیشتر باشد.

جدا از تا شدن کاملا صاف، طراحی Fold 5 غیرقابل تشخیص از مدل قبلی خود به نظر می رسد. ما قبلاً شایعاتی درباره این موضوع شنیده بودیم و طبق گزارشات، کارمندان سامسونگ از طراحی خسته کننده و حتی ارزش نامگذاری Z Fold 4s انتقاد کردند. اما Z Fold 4 بسیار شبیه Z Fold 3 است.

در مورد مشخصات، ما انتظار داریم که Snapdragon 8 Gen 2 SoC به Z Fold 5 مجهز شود. حداقل 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد داشت و ممکن است با تنظیمات دوربین پشتی مشابه Galaxy S23 عرضه شود.

بخونید:  نقص امنیتی مهمی که در دستگاه‌های Zyxel NAS کشف شده است، وصله‌ها در حال حاضر در دسترس هستند

یک قلم نیز در تصویر وجود دارد. اما انتظار نداشته باشید که نگهدارنده داخلی داشته باشید، همانطور که در مورد سری نوت متوقف شده بود، یا آن را در داخل جعبه پیدا کنید. مانند Fold 4، قلم S به طور جداگانه خریداری خواهد شد – اگرچه احتمالا بسته‌های باندل پیش‌سفارشی شامل قلم، کیف و غیره وجود خواهد داشت.

تغییر جزئی دیگر موقعیت فلاش دوربین است. درون برآمدگی دوربین روی Fold 4، زیر لنز پایینی قرار گرفته است. در جانشین، سامسونگ آن را به خارج از دست انداز، در کنار لنز بالایی منتقل کرده است.

سامسونگ در 27 جولای رویداد Unpacked را در سئول کره جنوبی برگزار می کند که در آن Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 قبل از تاریخ شایعه عرضه آنها در 11 آگوست رونمایی خواهند شد.



منبع