اولین نسخه نمایشی Steam در حال اجرا بر روی تسلا قرار است ماه آینده ارائه شود

تسلا قبلاً گفته بود که سیستم اطلاعات سرگرمی با قدرت RDNA 2 در مدل S و Model X می تواند 10 TFLOP قدرت ارائه دهد که آن را همتراز با آخرین کنسول ها قرار می دهد. مالکان می توانند بازی هایی مانند Cuphead را روی صفحه نمایش 17 اینچی 2200 × 1300 از طریق Tesla Arcade بازی کنند و تصاویر مطبوعاتی سال گذشته نشان می دهد که Witcher 3 و Cyberpunk 2077 در نهایت در دسترس خواهند بود. وقتی در ماه فوریه از ماسک پرسیده شد که بازی‌ها چه زمانی عرضه می‌شوند، ماسک فاش کرد که تسلا در حال کار روی یکپارچه‌سازی Steam است.

چیزی که باید منتظرش بود: چندین ماه پس از اینکه شنیدیم تسلا در حال کار بر روی آوردن بازی‌های Steam به سیستم سرگرمی درون خودروی خود است، مدیر عامل شرکت ایلان ماسک اعلام کرد که اولین نسخه نمایشی ادغام “احتمالا” در ماه آینده منتشر خواهد شد.

سؤالات زیادی در مورد نحوه عملکرد یکپارچه سازی وجود دارد. محتمل‌ترین تئوری این است که کاربران می‌توانند مجموعه‌ای از بازی‌های Steam را که قبلاً دارند در تسلاس خود بازی کنند. فقط انتظار نداشته باشید زمانی که خودروها در حال حرکت هستند، بتوانید عناوین (به عنوان مسافر) را بازی کنید: تسلا در ماه دسامبر در بحبوحه تحقیقات اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه در مورد این ویژگی، Passenger Play را غیرفعال کرد.

صاحبان تسلا هنوز منتظر این عناوین هستند، اما ماسک فقط توییت کرد که کار روی آوردن Steam به خودروهای برقی در حال پیشرفت است و ماه آینده احتمالاً در جلسه سهامداران شرکت شاهد یک نسخه نمایشی خواهیم بود.





منبع

ما با ادغام Steam در حال پیشرفت هستیم. نسخه ی نمایشی احتمالا ماه آینده.

— ایلان ماسک (@elonmusk) 15 جولای 2022