اپل انتظار دارد در سال 2023 جزیره دینامیک را به تمام مدل های آیفون گسترش دهد

جوان نیز گفت او انتظار ندارد که فناوری صفحه نمایش ProMotion اپل به دلیل مشکلات زنجیره تامین در سال آینده راه خود را به آیفون های استاندارد پیدا کند. فناوری نرخ تازه سازی تطبیقی ​​می تواند به طور خودکار نرخ تجدید صفحه نمایش را از 1 هرتز تا 120 هرتز بسته به چیزی که نمایش داده می شود تنظیم کند، یا برای بهبود روان بودن یا کاهش مصرف انرژی.

به طور خلاصه: آخرین نوآوری اپل در آیفون احتمالاً باقی خواهد ماند. راس یانگ، کارشناس صنعت نمایشگر در توییت اخیر خود گفت که انتظار دارد جزیره دینامیک سال آینده بر روی تمامی مدل های آیفون 15 عرضه شود. این ویژگی در اوایل این ماه به طور انحصاری در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس عرضه شد.

آیفون 14 اپل در 16 سپتامبر از 799 دلار به فروش رسید. آیفون 14 پرو با جزیره دینامیک از 999 دلار شروع می شود. اگر آیفون 14 پرو مکس بزرگتر می خواهید، حداقل 1099 دلار بپردازید. هر دو با تراشه جدید A16 Bionic، صفحه نمایش همیشه روشن و دوربین پشتی جدید 48 مگاپیکسلی عرضه می شوند.





منبع در حال حاضر تعداد زیادی از برنامه ها از Dynamic Island پشتیبانی نمی کنند، اما با توجه به اینکه اپل سیستم را از طریق Live Activities API خود که در iOS 16.1 عرضه می شود، این سیستم را در اختیار توسعه دهندگان شخص ثالث قرار داده است، باید با گذشت زمان تغییر کند.

جزیره پویا کم و بیش یک بریدگی تعاملی است. به جای یک بریدگی ثابت برای دوربین جلو و سنسور Face ID، یک ناحیه قرص شکل است که به طور خودکار برای نمایش اعلان‌ها، هشدارها و سایر فعالیت‌ها تغییر اندازه می‌دهد.

بخونید:  کاخ سفید از "منشور حقوق" برای هوش مصنوعی رونمایی کرد

همانطور که Nilay Patel از The Verge در بررسی خود از iPhone 14 Pro تاکید کرد، اپل یک سیستم ضد آلیاسینگ زیرپیکسلی پویا ایجاد کرد که لبه های جزیره را تا سه برابر واضح تر از همه انیمیشن های دیگر در iOS می کند. این کار برای اینکه جزیره بیشتر شبیه یک نوآوری سخت افزاری باشد تا یک ترفند نرم افزاری – تقریباً مانند یک نمایشگر ثانویه – انجام شد و بر اساس بررسی های اولیه، به نظر می رسد موثر باشد. گفته می شود که این توهم در داخل خانه به بهترین شکل عمل می کند زیرا نور روشن حسگرهای پشت جزیره را نشان می دهد.