اپل می تواند هوم پاد بازطراحی شده با صفحه نمایش ۷ اینچی را در سال ۲۰۲۴ عرضه کند

Kuo به این میزان اشاره نکرده است، اما تصور اینکه هوم پاد مجهز به نمایشگر از چند لمسی پشتیبانی کند و احتمالاً به حداقل یک دوربین نیز مجهز باشد، طولانی نیست. اگر این امر محقق شود، می تواند دستگاه های مشابهی مانند آمازون Echo Show و Meta Portal را برای سهم بازار به چالش بکشد.

اپل اولین هوم پاد 2017 را معرفی کرد و آن را در فوریه سال بعد عرضه کرد. بررسی های اولیه متفاوت بود و منجر به فروش ضعیف خارج از دروازه شد. این در نهایت باعث شد تا اپل در مارس 2021 پس از عرضه هوم پاد مینی کوچکتر و مقرون به صرفه تر، این دستگاه را متوقف کند.

با این حال، اپل تمایلی به کنار گذاشتن هوم پاد با اندازه کامل نداشت. در اوایل سال جاری، این شرکت نسخه جدیدی از اسپیکر هوشمند خود را با یک ووفر 4 اینچی با 20 میلی‌متر سفر در کنار مجموعه‌ای از پنج توییتر بوق‌دار (هر کدام با آهنربای نئودیمیوم خود) و یک میکروفون کالیبراسیون فرکانس پایین داخلی عرضه کرد. تصحیح بیس خودکار نسل دوم HomePod همچنین شامل چهار میکروفون میدان دور برای دسترسی Siri است و از صدای فضایی از طریق Dolby Atmos پشتیبانی می کند. قیمت آن 50 دلار ارزان تر از نسخه اصلی است و 299 دلار است.

اعتبار تصویر: HomePod توسط Howard Bouchevereau، Smart Home توسط Stephan Bechert



منبع

به طور خلاصه: طبق گزارش ها، اپل در حال کار بر روی نسخه جدیدی از اسپیکر هوم پاد خود به عنوان بخشی از استراتژی بازسازی شده خانه هوشمند است. مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل معتقد است که هوم پاد بازطراحی شده با صفحه نمایش یکپارچه 7 اینچی می تواند در نیمه اول سال 2024 رونمایی شود. کو گفت که شرکت Microelectronics Tianma به عنوان تامین کننده انحصاری اپل برای نمایشگرهای مورد استفاده در هوم پاد جدید خدمت خواهد کرد. .

بخونید:  Cost Per Frame: Best Value Graphics Cards in Early 2023

کو معتقد است که تیانما یک فرصت طلایی در پیش رو دارد. با فرض اینکه همه چیز با نمایشگرهای هوم پاد در حال توسعه به خوبی پیش می رود، می توان از تامین کننده درخواست کرد تا پنل هایی را برای مدل های آینده آی پد ارائه کند.

کوپرتینویی ظاهرا امیدوار است که یک هوم پاد با صفحه نمایش، تطبیق پذیری آن را افزایش دهد و در نتیجه یکپارچگی دقیق تر با سایر محصولات سخت افزاری خود ایجاد کند.