اکتیویژن متقلبان را برای اهداف تحقیقاتی ترول می کند و این بسیار باشکوه است

اکتیویژن آپدیت‌های ضد تقلب فصل 3 Ricochet خود را این هفته اعلام کرد و از نظر ظاهری آن‌ها در حال افزایش گرمای هکرهای MW و Warzone هستند. این پست چندین رویکرد جدید را برای رویکرد ضد تقلب توسعه‌دهنده Call of Duty نشان می‌دهد که همگی برای شناسایی و جلوگیری از بازی ناپسند در میدان نبرد مجازی طراحی شده‌اند و در عین حال به تیم اجازه می‌دهد اطلاعات بیشتری در مورد سوء استفاده‌های مورد استفاده جمع‌آوری کند.

TL;DR: از زمانی که بازی ها در ابتدا منتشر شدند، تقلب برای بازیکنان صادق Modern Warfare و Warzone یک آفت بوده است. موتور ضد تقلب اکتیویژن به آرامی این مشکل را کنار گذاشته است، با این حال تلاش‌های آن اغلب با انتقاد، راه‌حل‌ها و حتی تمسخر خود سازندگان تقلب مواجه شده است. اکنون به نظر می رسد که اکتیویژن در آپدیت فصل 3، تقلب ها را تغییر می دهد و هکرها از این موضوع خوشحال نیستند.

خلع سلاح

اخبار سرکوب از طریق وبلاگ Activision و همچنین از طریق یک حساب کاربری معروف توییتر مبتنی بر CoD منتشر شد. چارلی اینتل. هر کاربر ابزار شخص ثالث شناسایی شده، یک هشدار روی صفحه دریافت می کند که نشان می دهد استفاده بیشتر منجر به تعلیق، ممنوعیت و غیره می شود.

پنهان کاری

به‌روزرسانی جدید همچنین شروع به پرداختن به خار دیگری در چشم بازیکنانی است که به دنبال یک بازی صادقانه هستند. ابزارهای شخص ثالث مانند آداپتور Cronus Zen و XIM Apex مدت‌هاست که به بازیکنان کنسول و رایانه شخصی مزیت ناعادلانه‌ای داده‌اند و به آن‌ها اجازه می‌دهند ورودی‌های کنترلی خود را تغییر دهند و از اهداف مختلف، ردیابی و سوء استفاده‌های حرکتی برای دستیابی به دقت و سرعت بی‌نظیر استفاده کنند.

بخونید:  Corsair از مانیتور گیمینگ OLED 45 اینچی با قابلیت خم شدن از تخت به خمیده رونمایی کرد.

بر خلاف سپر آسیب، cloaking به جای کاهش آسیب به مبهم سازی متکی است. ضد هک باعث می شود بازیکنی که تقلب نمی کند برای بازیکن متقلب نامرئی باشد و هر مزیتی را که برای زنده ماندن نیاز دارند به آنها می دهد.

به لطف آپدیت جدید، اعضای تیم Activision و Ricochet قادر خواهند بود هر گونه اطلاعات گیم پلی را به عنوان بخشی از فرآیند تحقیقات جدید ضبط، ذخیره و بررسی کنند. تکرارها به تحلیلگران اجازه می دهد تا رفتار تقلب را در Modern Warfare II و Warzone 2.0 شناسایی کنند. طبق گفته تیم Ricochet، این ویژگی قبلاً به بررسی حساب‌های مشکوک کمک کرده است و منجر به ممنوعیت دائمی همه عناوین Call of Duty شده است.

یکی دیگر از اقدامات ساده، خلع سلاح، شناسایی یک بازیکن شرور و برداشتن سلاح آنها، باعث می شود که آنها نتوانند با حریف مسلح اما صادق خود مقابله کنند.

این تغییرات چندین اقدام متقابل دیگر را در جنگ علیه متقلبان و توسعه دهندگان تقلب نشان می دهد. Activision مطمئن است که اقدامات جدید، در ترکیبی از گزارش‌های درون بازی از بازیکنان آسیب‌دیده، به تمدید محرومیت‌های دائمی و تضمین تجربه بهتر برای بازیکنان فصل 3 کمک می‌کند.



منبع

همانطور که از نام آن مشخص است، سپر آسیب به بازیکنان صادق یک سد محافظ در برابر حملات متقلبان شناسایی شده ارائه می دهد. سلاح‌های متقلب ضربات را ثبت می‌کنند، اما هیچ آسیبی نمی‌رسانند، در حالی که سلاح بازیکن صادق بی‌تأثیر باقی می‌ماند، و به آن‌ها اجازه می‌دهد که متقلب را اعزام کنند و یک قتل به دست آورند.

بخونید:  Meta says Chinese law enforcement linked to world's largest covert influence operation

بازپخش تحقیق

سپر آسیب