اگر نتوانید استیکرها را از سوکت های DIMM خود خارج کنید، Asrock یک مادربرد جایگزین برای شما ارسال می کند.

برچسب (تصویر زیر) یک هشدار تحت پوشش راهنمای نصب است. چند جدول دارد که می‌گوید کجا باید حافظه را نصب کرد، یک یادداشت هشدار می‌دهد که اولین راه‌اندازی پس از بازنشانی CMOS ممکن است کمی طول بکشد، و جدول دیگری با زمان‌های بوت مرتبط با ظرفیت‌های مختلف حافظه – تا 400 ثانیه یا شش و نیم دقیقه. برای چهار چوب 32 گیگابایتی.

در موضوعی در مورد این مشکل، یک Redditor مشتاق پیشنهاد کرد که این استیکر وجود داشته باشد تا کاربران را از بردن مادربرد به فروشگاه برای تعویض بازدارد، زیرا فکر می‌کردند به دلیل زمان‌های بوت طولانی معیوب است. در عوض، کاربران در حال تعویض برد هستند زیرا نمی‌توانند برچسب را بدون باقی ماندن باقیمانده در شیارهای DIMM جدا کنند.

اگر استیکر را دارید و نمی‌خواهید یا نمی‌توانید برد خود را برای تعویض بفرستید، راه‌هایی وجود دارد که خودتان بقایای برچسب را بردارید. اگر برچسب هنوز روی تخته است، ابتدا آن را با سشوار گرم کنید، سپس سعی کنید با چیزی پلاستیکی، مانند یک کارت هدیه قدیمی، پوست آن را جدا کنید. اگر برچسب متلاشی شده است، سشوار و کمی صبر احتمالاً بهترین گزینه شما هستند. همچنین می‌توانید نوک‌های پنبه‌ای آغشته به مواد تمیزکننده غیر رسانا را امتحان کنید.

خبر خوب این است که مشکل از نظر دامنه کوچک است. Asrock ماه گذشته اعلام کرد که مشکل طولانی مدت بوت را با کمک AMD حل کرده است و در حال استقرار بایوس به روز شده در خط مونتاژ است. بردهایی با بایوس به روز شده نیازی به اخطار ندارند و برچسب ندارند، بنابراین فقط آن دسته اولی هستند که ارسال شده اند.

بخونید:  دانشمندان کشف کرده اند که چگونه می توان پوست بیولوژیکی را روی صورت ربات خندان اعمال کرد
تخته با برچسب.

با این حال، با توجه به اینکه Asrock با جایگزینی مادربرد برای شما خوب است، ممکن است از این پیشنهاد استفاده کنید. می توانید برد را به جایی که آورده اید برگردانید و بگویید شکاف های حافظه مشکل دارد.



منبع

هفته گذشته، اولین عکس‌ها از متلاشی شدن استیکر در تخته‌ها (مست‌هد) خشم r/AMD و سایر زیرردیت‌های سخت‌افزاری را برانگیخت، زیرا استیکر مستقیماً روی شکاف‌های DIMM می‌چسبد. اگر پاره شود، می‌تواند باقیمانده‌ای باقی بگذارد که تا حدی رابط بین مموری استیک و مادربرد را مسدود می‌کند. وحشیانه نیز به نظر می رسد.