ایسوس بالاخره مادربردهای معیوب ROG Z690 Hero را که در حال آتش گرفتن بودند، به یاد آورد

احتمالا ایسوس در حال کار بر روی صفحه فرود برای فراخوان است. در همین حال، می‌توانید با پشتیبانی مشتری آن‌ها یا پشتیبانی مشتری از هر کجا که آن را آورده‌اید در تماس باشید و جایگزینی برای آن صادر کنید.

CPSC به کاربران می‌گوید که فوراً استفاده از مادربردهای خود را متوقف کنند و برای درخواست جایگزینی رایگان، شامل ارسال، به آدرس asus.com/us/site/recals مراجعه کنند. اما، اگر روی آن لینک کلیک کنید، متوجه خواهید شد که سایت ایسوس شما را به یک پست وبلاگ در مورد مشکل سال گذشته هدایت می کند که در آن به فراخوانی اشاره ای نشده است. مفید است.

طبق CPSC، حدود 10000 برد آسیب دیده در فروشگاه Best Buy و Micro Center و به صورت آنلاین توسط Amazon و Newegg بین اکتبر تا دسامبر سال گذشته فروخته شد. آنها حدود 600 دلار خرده فروشی می کردند.

با مشاهده شماره سریال و وارد کردن آن در ابزار جستجوگر ایسوس می توانید بررسی کنید که آیا Z690 Hero شما تحت تأثیر قرار گرفته است یا خیر. می‌توانید آن را روی برچسبی که در بالا یا پایین تخته قرار دارد پیدا کنید، یا اگر جعبه را در دست دارید، روی برچسبی در کنار آن قرار دارد. از طرف دیگر، می‌توانید ویدیوی BuildZoid را تماشا کنید، و او به شما نشان می‌دهد چگونه خودتان بررسی کنید که خازن از چه طریقی نصب شده است.

اعتبار سرصفحه: SJ (@sjcbrn)

بخونید:  HBO اولین نگاهی به سریال تلویزیونی «آخرین ما» که سال آینده منتشر می شود را به اشتراک می گذارد



منبع

در بهترین حالت، ماسفت‌ها یا VRMهایی که به آن‌ها وصل شده‌اند بدون هیاهو از کار می‌افتند و از شناسایی مموری استیک‌های نصب‌شده توسط برد جلوگیری می‌کنند و به نوبه خود از ارسال آن جلوگیری می‌کنند یا کد خطای 53 را برمی‌گردانند.

در بدترین حالت، ماسفت‌ها جریان زیادی مصرف می‌کنند و به آرامی بیش از حد گرم می‌شوند یا ناگهان آتش می‌گیرند. ایسوس گفت که 10 گزارش از این اتفاق دریافت کرده است اما هیچ گزارشی در مورد آسیب دیدگی دریافت نکرده است. کاربران آسیب دیده را تشویق کرد تا با پشتیبانی مشتری تماس بگیرند و گفت که روی یک برنامه جایگزین کار می کند…

… و هشت ماه بعد، آن برنامه به نوعی راه اندازی شده است. روز پنجشنبه، کمیسیون ایمنی و محصولات مصرفی (CPSC) فراخوان داوطلبانه قهرمانان Z690 را با شماره سریال های MA، MB و MC اعلام کرد.

کف دست: ایسوس بالاخره مادربردهای ROG Maximus Z690 Hero را فراخوان داد که کاربران سال گذشته گزارش دادند ممکن است آتش بگیرند. فقط برخی از مدل ها تحت تأثیر این مشکل قرار می گیرند، اما اگر مدل شماست، باید فوراً آن را برای جایگزینی رایگان ارسال کنید.

اگر حماسه را در ماه دسامبر از دست دادید، چیزی شبیه به این شروع شد: حدود دوازده کاربر عکس‌هایی از قهرمانان Z690 خود را در حالی که دو ماسفت بالای شکاف‌های حافظه برد سوخته یا ذوب شده بودند، پست کردند. پس از کمی سرکشی در Reddit و YouTube، BuildZoid در نهایت متوجه شد که خازن پلاریزه‌ای که ماسفت‌ها را تغذیه می‌کرد، روی برخی از بردها به عقب نصب شده است.

بخونید:  دولت ایالات متحده YMTC و 30 شرکت چینی دیگر را در لیست سیاه قرار خواهد داد