ایسوس یک جفت کارت GeForce RTX 4090 را با طراحی فشرده معرفی کرد.

در همین حال، TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC یک راه حل کاملاً خنک کننده هوا است. این فن از سه فن با فناوری Axial استفاده می کند که یکی از آن ها در جهت مخالف می چرخد ​​که به ادعای ایسوس باعث ایجاد تلاطم و صدای فن کمتری می شود. هنگامی که دما به زیر 50 درجه سانتیگراد کاهش می یابد، هر سه فن از چرخش برای کاهش نویز جلوگیری می کنند. هنگامی که دمای هوا به 55 درجه سانتیگراد برسد، فن ها دوباره زنده می شوند.

کسانی که به دنبال عملکرد کمی هستند ممکن است به نسخه OC علاقه مند شوند. همانطور که از نام آن پیداست، این مدل با سرعت ساعت کمی بالاتر عرضه می شود.

اگر در حال بازاریابی برای یک RTX 4090 با آب خنک هستید و نمی خواهید برای ایسوس منتظر بمانید، شاید یک راه حل سفارشی ارزش دیدن را داشته باشد. در اوایل سال جاری، Optimum Tech از بلوک آب Alphacool ES برای کاهش چشمگیر ردپای RTX 4090 از Inno3D استفاده کرد. Suprim Liquid X MSI نیز ممکن است ارزش بررسی را داشته باشد که آیا راه حل AIO را ترجیح می دهید.



منبع

به طور خلاصه: ایسوس از یک جفت کارت گرافیک GeForce RTX 4090 رونمایی کرده است که برای ساخت‌های کوچک‌تر در جایی که املاک و مستغلات کمیاب است، طراحی شده‌اند. هر دو کارت در وب‌سایت ایسوس فهرست شده‌اند، اما در زمان نگارش، هیچ‌کدام قیمتی ضمیمه نشده است یا به نظر می‌رسد برای خرید در دسترس باشد.

این کارت از طراحی 3.2 اسلات بهره می برد و دارای خازن های درجه نظامی و سایر اجزا برای دوام بیشتر است.

بخونید:  Intel hopes to reinvent the PC with Core Ultra SoC

از نظر مشخصات، کارت 2.6 شیار از رادیاتور 240 میلی متری با لوله 540 متری و دو فن ARGB 120 میلی متری استفاده می کند. کابل‌های فن در زیر آستین‌های مشبکی که لوله مایع را می‌پوشاند هدایت می‌شوند و برای نصب تمیزتر مستقیماً به کارت متصل می‌شوند. این کارت همچنین شامل دو هدر PWM اضافی است که به شما امکان می دهد فن های کیس را مطابق با دمای GPU اجرا کنید.

کارت گرافیک ایسوس ROG Strix LC GeForce RTX 4090 از همان ترکیب پمپ، رادیاتور و فن استفاده می کند که GeForce RTX 3090 Ti خنک کننده مایع ایسوس را خنک می کند. صفحه سرد با اندازه کامل، هم هسته GPU و هم حافظه کارت را پوشش می دهد، و حتی یک فن به سبک دمنده برای خنک نگه داشتن اجزای انتقال انرژی وجود دارد.