ایلان ماسک در حالی که این شرکت در حال آماده شدن برای اقدام قانونی است، میم هایی را درباره قرارداد فروپاشیده توییتر منتشر می کند

در متن: اکنون که ایلان ماسک از قرارداد توئیتر کنار گذاشته شده است، این پلتفرم در حال جمع آوری یک تیم حقوقی است که امیدوار است رئیس تسلا را مجبور به تکمیل خرید 44 میلیارد دلاری کند. ادگلورد که خود را توصیف می کند نه با کلمات بلکه با میم های چاک نوریس به این تهدید پاسخ داد.

بلومبرگ گزارش می دهد که توییتر اکنون در حال آماده شدن برای شکایت علیه ماسک برای تلاش برای بستن قرارداد در نبرد بین دو شرکت حقوقی سنگین وزن است. در همین حال، قیمت سهام توییتر تأثیرات چند ماهه آشفته را احساس می کند. در معاملات قبل از بازار تا 34.17 دلار کاهش یافت که می تواند حدود 2 میلیارد دلار از ارزش بازار شرکت را از بین ببرد. این با پیشنهاد 54.20 دلاری برای هر سهم ماسک در آوریل فاصله زیادی دارد.





منبع ثروتمندترین مرد جهان درباره فروپاشی این معامله توئیتی ننوشته است، اما چند میم منتشر کرده است. اولی نشان می دهد که او در حال خندیدن به اتفاقاتی است که در طول تلاش برای خرید رخ داده است: توییتر از فروش امتناع می کند، اطلاعات ربات را فاش نمی کند و پرونده قانونی آینده. میم دیگری به سادگی چاک نوریس مورد علاقه اینترنت را در حال بازی شطرنج نشان می‌داد، که با عبارت “Chuckmate” کامل می‌شود، که بدون شک اشاره دیگری به حماسه توییتر بود.

چاک رفیق

— ایلان ماسک (@elonmusk) 11 جولای 2022

تصاحب توییتر توسط ماسک از زمانی که او در ماه مه اعلام کرد که به حالت تعلیق درآمده بود، مورد تردید بود زیرا تیم او به دنبال تایید گزارش‌هایی بود که نشان می‌داد تعداد حساب‌های جعلی در این سایت کمتر از 5 درصد از پایگاه کاربری آن را تشکیل می‌دهد.

بخونید:  یک سیارک "بالقوه خطرناک" بزرگتر از یک آسمان خراش هفته آینده به زمین می رسد

ماسک بعداً هشدار داد که ادعای توئیتر از ارائه اعداد دقیق مربوط به اکانت‌های هرزنامه/جعلی نقض بااهمیت این قرارداد است و او را آزاد می‌گذارد تا بدون پرداخت هزینه فسخ یک میلیارد دلاری کناره‌گیری کند. این سناریو در روز جمعه نزدیک‌تر از همیشه به نظر می‌رسید و ماسک سرانجام در آخر هفته پیشنهاد خود را کنار گذاشت.