ایلان ماسک و بایننس برای مبارزه با مشکل ربات توییتر با استفاده از بلاک چین همکاری می کنند

مدیر عامل بایننس Changpeng Zhao، همچنین به عنوان CZ، از همان مراحل اولیه از جاه طلبی های ماسک در توییتر حمایت کرده است. بایننس به‌عنوان یک سرمایه‌گذار مشترک سهام، به جمع شرکای دیگر ماسک، از جمله Sequoia Capital، Fidelity Management، Andreessen Horowitz و Brookfield می‌پیوندد.

کارآموز ما می‌گوید ما 500 میلیون دلار را 2 روز پیش دریافت کردیم، احتمالاً درست زمانی که از من در مورد ایلان/تویتر سؤال شده بود. https://t.co/gM65GHUnZC

– CZ ” Binance (@cz_binance) 27 اکتبر 2022

چه اتفاقی افتاده؟ بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان 500 میلیون دلار در خرید ایلان ماسک از توییتر سرمایه گذاری کرده است. بایننس با تیم های ماسک برای توسعه و ترکیب راه حل های مبتنی بر بلاک چین برای پلتفرم های رسانه های اجتماعی همکاری خواهد کرد. این همکاری به بایننس فرصتی عالی برای ادغام رسانه های اجتماعی و اخبار در آینده متصور Web3 می دهد.

بایننس قصد دارد از سرمایه گذاری خود برای پیشرفت به سمت Web3 استفاده کند، نسخه به روز شده و غیرمتمرکز اینترنت که بر ارتقای مالکیت کاربر، مقاومت در برابر سانسور، تمرکززدایی، راه حل های هویتی بهتر و پرداخت های بومی متمرکز است که به موسسات مالی امروزی متکی نیست. تغییر تمرکز نشان دهنده انحراف از Web2.0 امروزی است که بر مشارکت کاربر، تولید محتوای کاربرپسند و قابلیت همکاری در پلتفرم ها و راه حل ها تاکید دارد.

توییتی در 27 اکتبر از ژائو به پرسش‌هایی پاسخ داد که آیا صرافی به قول خود پایبند بوده و سرمایه‌گذاری را دنبال کرده است یا خیر. توییت دیگری در 28 اکتبر تایید کرد که تعهد واقعاً تکمیل شده است و با افتخار می گوید: “بیایید پرنده را آزاد کنیم.”

بخونید:  تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی باعث ممنوعیت برخی از جوامع هنری شده است

بیایید پرنده را آزاد کنیم.

– CZ ” Binance (@cz_binance) 28 اکتبر 2022

بایننس همچنین امیدوار است به ماسک در کاهش تعداد حساب های ربات در حال استفاده کمک کند. ربات‌ها یک نقطه اصلی اختلاف برای ماسک در طول خرید بودند. او اصرار داشت که شیوع آنها بسیار بیشتر از آنچه قبلاً گزارش شده بود بود. بایننس تمایل خود را برای توسعه یک راه حل زنجیره ای برای مبارزه با تکثیر ربات ها ابراز کرده است. با این حال، مدیریت جدید توییتر هنوز طرح یا برنامه ای برای مبارزه با این مشکل را فاش نکرده است.





منبع

پس از تردیدهای ماسک در اوایل سال جاری، تحلیلگران تعهد بایننس به سرمایه گذاری را زیر سوال بردند. در مصاحبه ژوئن بلومبرگ، ژائو موضع شرکت خود را روشن کرد و اظهار داشت که حمایتش تنها در صورتی باقی خواهد ماند که ماسک این کار را دنبال کند: “…اگر او خاموش باشد، ما هم خاموش هستیم.”