این بازسازی NES Zelda VR با استفاده از مد Doom ساخته شده است

در یک پست بعدی در توییتر، Sugary Noe به سرعت این کار را انجام داد اشاره کند که او بازی را ایجاد نکرده است و فقط تصاویر گیم پلی این مود را به اشتراک می گذارد.

خلاصه: The Legend of Zelda در اوایل سال 1986 روی سیستم دیسک Famicom در ژاپن راه اندازی شد و سپس در تابستان 1987 به سیستم سرگرمی نینتندو در آمریکای شمالی راه یافت. این بازی با فروش 6.51 در رتبه ششم پرفروش ترین بازی NES در تمام دوران قرار گرفت. میلیون واحد و اغلب جزو بهترین و تاثیرگذارترین عناوین تاریخ بازی های ویدیویی به حساب می آید.

یوتیوبر Sugary Noe یک ویدیوی 12 دقیقه ای را به اشتراک گذاشته است که گیم پلی این بازی کنجکاو را به نمایش می گذارد، که به عنوان The Legend of Doom در صفحه عنوان فهرست شده است. این با استفاده از موتور QuestZDoom برای هدست Oculus Quest VR ساخته شده است. همانطور که می بینید، جهان فراگیر به طور صادقانه با همان چیدمان اصلی و با قرارگیری دقیق دشمن، جلوه های صوتی و موسیقی بازسازی شده است.

Found یک ویژگی TechSpot است که در آن ما چیزهای هوشمندانه، خنده دار یا جالب دیگری را از سراسر وب به اشتراک می گذاریم.





منبع

هر چند کامل نیست. به عنوان مثال، هدف گیری دشمن می تواند از مقداری پولیش استفاده کند و موسیقی به دلایلی به بازیافت ادامه می دهد. دمو همچنین عناصر مفیدی مانند HUD همیشه قابل مشاهده و نقشه را ندارد. بیماری حرکت نیز می تواند برای برخی از بازیکنان یک نگرانی واقعی باشد، اما این موضوع در مورد اکثر بازی های واقعیت مجازی صادق است.

بخونید:  وکلای توییتر متا را به شکایت در مورد اسرار تجاری "سوء استفاده" تهدید کردند

فقط با ورود به اولین سیاه چال بهتر می شود زیرا اضافه شدن سقف به افزایش غوطه وری کمک می کند. حتی جزئیات کوچک، مانند راهروی کوچک بین هر اتاق، با توجه به اینکه در بازی از بالا به پایین “قابل مشاهده” نبودند، احساس خاصی دارند.

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در ماه می عرضه می‌شود و زمان زیادی برای امتحان کردن این تجربه VR بر اساس بازی که همه چیز را آغاز کرده است، باقی می‌گذارد.

Zelda همچنین یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای نینتندو است و بعد از ماریو در رده دوم قرار دارد. نینتندو سی و پنجمین سالگرد زلدا را در سال 2021 با راه‌اندازی سیستم بازی و تماشای جدید با بازی اصلی جشن گرفت.