این سخت افزار قدرتمندی است که برای بازی بازسازی Dead Space به آن نیاز دارید

بازسازی Dead Space بازی را از ابتدا بازسازی می‌کند و به لطف تغییر از موتور RenderWare به موتور جدیدتر Frostbite، وفاداری بصری بهتری را ارائه می‌دهد. تکه تکه شدن اندام Necromorphs که یکی از عناصر اصلی بازی‌های قبلی است، نیز برای واقعی‌تر به نظر رسیدن بازنگری شده است.

همانطور که انتظار می رفت، مشخصات توصیه شده تا حدودی سخت افزار را افزایش می دهد. از نظر پردازنده، حداقل به یک Ryzen 5 5600X یا یک Core i5 11600K نیاز دارید. در مورد کارت‌های گرافیک، Dead Space حداقل یک Radeon RX 6700 XT یا یک RTX 2070 درخواست می‌کند. الزامات حافظه و ذخیره‌سازی یکسان باقی می‌ماند.

صفحه Steam Dead Space Remake اکنون با حداقل مشخصات رایانه شخصی و توصیه شده به روز شده است. اگر راضی هستید که به اولی پایبند باشید، خبر خوبی است: حداقل مشخصات فقط از پردازنده AMD Ryzen 5 2600X یا Intel Core i5 8600 همراه با کارت گرافیک RX 5700 یا GTX 1070 درخواست می کنند. همچنین به 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی بسیار سنگین اما استاندارد فزاینده و 16 گیگابایت رم به جای 8 گیگابایتی که اغلب به عنوان حداقل نیاز ذکر شده می بینیم، نیاز دارد.

این مشخصات توصیه شده بسیار بالا هستند. نگاهی گذرا به آخرین نظرسنجی Steam نشان می‌دهد که محبوب‌ترین کارت GTX 1060 است و به دنبال آن GTX 1650 قرار دارد که هر دو از حداقل نیاز GPU Dead Space قدرتمندتر هستند. کارت های RTX 2060 و GTX 1050 Ti به ترتیب سومین و چهارمین کارت های محبوب در بین کاربران استیم هستند. تنها زمانی که به جایگاه پنجم و ششم (نوع RTX 3060/لپ تاپ) رسیدیم، کارت گرافیک پیشنهادی بازی را برآورده می کنیم.

بخونید:  Pirate Bay ثبت نام کاربران جدید را با یک پیچ و تاب بازیابی می کند

چرا مهم است: آیا در مورد اجرای بازسازی بعدی Dead Space کلاسیک ترسناک در ماه ژانویه بر روی رایانه شخصی خود هیجان زده هستید؟ اگر از سخت‌افزار قدیمی استفاده می‌کنید و می‌خواهید بازی را با تمام شکوه و شکوه آن ببینید، ممکن است اکنون زمان خوبی برای ارتقا باشد، زیرا سیستم مورد نیاز بسیار سخت است.

هیچ اشاره‌ای به رزولوشن/ نرخ فریم هر مجموعه از مشخصات وجود ندارد، احتمالاً بعداً ارائه می‌شوند، اما ممکن است هدف لیست «توصیه‌شده» 1080p@60fps باشد.

Dead Space در تاریخ 27 ژانویه برای رایانه های شخصی (60 دلار)، پلی استیشن 5 (70 دلار) و Xbox Series X|S (70 دلار) عرضه می شود.



منبع