بازسازی Tactics Ogre در نوامبر امسال برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود

بازی جدید معرفی شده، Tactics Ogre: Reborn، یک نسخه بهبود یافته از بازسازی سال 2010 است. گرافیک و صدا بهبود یافته و همچنین طراحی بازی به روز شده با سرعت سریعتر نبرد، ذخیره خودکار و بازنگری کامل رابط کاربری و کنترل ها ارائه می شود.

Tactics Ogre: Reborn برای پیش‌سفارش در نسخه‌های استاندارد و پریمیوم در دسترس است. این روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، نینتندو سوییچ و رایانه شخصی از طریق استیم در دسترس خواهد بود. قیمت از 49.99 دلار شروع می شود، و شما می توانید بسته به پلتفرم مورد نظر خود، بین نسخه فیزیکی یا دیجیتال یکی را انتخاب کنید. به دنبال کاهش آن در 11 نوامبر 2022 باشید.



منبع

15 سال دیگر می گذشت تا اسکوئر انیکس نسخه بازسازی شده این بازی را برای پلی استیشن پرتابل منتشر کند. نسخه جدید عناصر RPG استراتژی نسخه اصلی را حفظ کرد که بر ساخت شخصیت های کلاس محور و مبارزات نوبتی تمرکز دارد. همچنین چندین عنصر جدید از جمله عملکرد چند نفره و ساخت تجهیزات را اضافه کرد.

Tactics Ogre: Let Us Cling Together در ابتدا توسط Quest Corporation در سال 1995 برای Super Famicom، نسخه ژاپنی Super Nintendo Entertainment System توسعه و منتشر شد. این عنوان یک سال بعد قبل از اینکه در سال 1998 راه خود را برای مخاطبان آمریکای شمالی پیدا کند به سگا ساترن و سونی پلی استیشن منتقل شد.

به طور خلاصه: اسکوئر انیکس اعلام کرده است که قصد دارد بازی Tactics Ogre: Reborn را در اواخر سال جاری به کنسول‌های مدرن و استیم بیاورد و این اولین باری است که این بازی نقش‌آفرینی تاکتیکی برای رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

بخونید:  Nvidia GeForce RTX 4090 Review

این نسخه بازسازی شده دارای امتیاز متاکریتیک 87 با امتیاز کاربر 8.3 است. IGN آن را به عنوان سومین RPG بهترین تاکتیکی تمام دوران پس از XCOM 2 و Final Fantasy Tactics: The War of the Lions قرار داد.

تمام موسیقی بازی با اجرای زنده کامل با کات سین های کاملاً صدادار به زبان های انگلیسی و ژاپنی دوباره ضبط شده است. اسکوئر انیکس همچنین هوش مصنوعی را اصلاح کرد تا دشمنان را قادر سازد تاکتیک های خود را تطبیق دهند و اطمینان حاصل کند که سیستم نبرد هرگز کهنه و قابل پیش بینی نمی شود و سیستم مدیریت سطح را به سیستم سطح واحد به واحد تغییر داد.