بازی های Netflix در تلویزیون شما را می توان با استفاده از گوشی هوشمند خود به عنوان یک کنترلر بازی کرد


به طور خلاصه: نتفلیکس اخیراً به اشتراک گذاشته است که در تلاش است تا در سال آینده نزدیک به 90 بازی جدید را به پلتفرم خود بیاورد. چیزی که این شرکت به آن اشاره نکرد این است که ممکن است برخی از این عناوین جدید به جای گوشی هوشمند یا تبلت در تلویزیون شما قابل پخش باشند.

استیو موزر، توسعه‌دهنده، کدی را در برنامه نتفلیکس کشف کرده است که به اجرای بازی در تلویزیون شما اشاره دارد. ظاهراً یک خط کد از بازیکن می‌پرسد که آیا می‌خواهد از تلفن خود به عنوان کنترلر بازی استفاده کند یا خیر. موزر یافته های خود را با بلومبرگ در میان گذاشت که برای کسب اطلاعات بیشتر با نتفلیکس تماس گرفت. جای تعجب نیست که غول استریم از اظهار نظر در مورد این موضوع خودداری کرد.

دقیقاً مشخص نیست که این ویژگی چگونه کار می کند. یکی از پیاده‌سازی‌های ممکن می‌تواند شامل اجرای برنامه / بازی Netflix بر روی تلویزیون هوشمند یا یک ست‌اپ باکس متصل باشد. گزینه دیگر – و شاید سناریوی محتمل‌تر با توجه به قدرت گوشی‌های هوشمند امروزی – این است که بازی را روی تلفن خود اجرا کنید و به سادگی همه چیز را به تلویزیون خود بفرستید. نتفلیکس همچنین می تواند این ویژگی را به عنوان بخشی از یک فشار گسترده تر بازی ابری آزمایش کند.

همانند یک پتنت، ارجاعات کد به تنهایی تضمینی برای انتشار عمومی یک ویژگی نیست. با این حال، در این مورد، به ظاهر دلایل کمی وجود دارد که چرا نتفلیکس بازی های خود را در اتاق نشیمن در دسترس قرار نمی دهد. بازی در یک صفحه نمایش بزرگتر می تواند امکان بازی چند نفره محلی را باز کند و هر بازیکن از گوشی هوشمند خود به عنوان کنترلر استفاده کند.

بخونید:  Uncharted در 19 اکتبر روی رایانه شخصی قرار می گیرد، سونی سیستم مورد نیاز را فاش می کند

کاتالوگ بازی‌های نتفلیکس در حال رشد نشان می‌دهد که این تقسیم‌بندی چیزی بیش از یک مزیت دیگر برای توجیه افزایش قیمت‌های اخیر است.

کتابخانه نتفلیکس دارای بازی‌های جذابی است که از جمله آنها می‌توان به Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge، Terra Nil، Highwater، Kentucky Route Zero و Twelve Minutes اشاره کرد. Monument Valley 1 و 2 نیز سال آینده به پلتفرم می آیند و همه آن ها به صورت رایگان به عنوان بخشی از اشتراک استریم شما گنجانده شده است.

اعتبار تصویر: تلویزیون توسط تیبو پنین، کنترلر توسط رومن اودینتسف



منبع