بازی The Sims 4 در ماه اکتبر رایگان خواهد بود

همچنین ببینید: The Sims: 22 Years and Counting

EA پیش‌بینی می‌کند که تعداد زیادی از بازیکنان جدید به بازی استقبال کند و گفت که تیمش بیش از هر زمان دیگری به خلق تجربیات جدید و معنادار اختصاص دارد. به این ترتیب، آنها به توسعه و انتشار محتوای تازه برای سیم کارت قدیمی تا آینده قابل پیش بینی ادامه خواهند داد.

صحبت از این موضوع، اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در دست انتشار است در طی نشست EA Behind The Sims در 18 اکتبر به اشتراک گذاشته خواهد شد. این پخش از ساعت 10 صبح اقیانوس آرام در YouTube و Twitch شروع می شود.

چه اتفاقی افتاده؟ الکترونیک آرتز یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شبیه‌سازی اجتماعی خود را از ماه آینده رایگان می‌کند. از 18 اکتبر، The Sims 4 برای دانلود و بازی بر روی ویندوز، مک، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس رایگان خواهد بود.

این بازی یک موفقیت چشمگیر بوده است، به طوری که EA در اوایل سال 2019 اعلام کرد که در حال حاضر بیش از 1 میلیارد دلار درآمد مادام العمر داشته است. در یک گزارش مالی از می 2021، EA گفت The Sims 4 تقریباً 36 میلیون بازیکن دارد و ششمین سال متوالی رشد فرنچایز خود را ارائه کرده است.

کسانی که قبلاً The Sims 4 را دارند، می‌توانند از هم‌اکنون تا 17 اکتبر، Desert Luxe Kit را به عنوان یک هدیه رایگان دریافت کنند. کافی است وارد بازی شوید و باید آن را برای ادعا در منوی اصلی ببینید.

بخونید:  سرویس ایمیل متمرکز بر حریم خصوصی DuckDuckGo اکنون برای همه باز است

Sims 4 در حال حاضر با قیمت 19.99 دلار در اکثر پلتفرم های توزیع عمده به فروش می رسد.

سیمز 4 در سپتامبر 2014، تقریبا یک سال پس از Grand Theft Auto V (زمان چگونه می گذرد) عرضه شد. همانطور که از نام آن پیداست، این چهارمین ورودی اصلی این سری و دنباله مستقیم The Sims 3 است که در سال 2009 عرضه شد.

انتقال به بازی رایگان، بینش زیادی در مورد برنامه های بلند مدت EA برای بازی ارائه نمی دهد. آیا این نشانه‌ای است که دنباله‌ای زودتر از راه می‌رسد، یا دلیلی بر این است که EA می‌خواهد بازی را از طریق بسته‌های الحاقی اضافی و DLC پولی دوشیده باشد؟ کدام بازی احتمالا زودتر عرضه می شود، The Sims 5 یا Grand Theft Auto VI؟



منبع