با این ژاکت زشت Clippy تعطیلات را به سبک جشن بگیرید

مگان موهلمن، مدیر ارشد رسانه های اجتماعی مایکروسافت گفت: «هواداران ما واقعاً هوس و دوست دارند نوستالژی ویندوز را دوست دارند. “این همیشه در کانال های ما محبوب است زیرا ما یکی از تنها برندهای فناوری 30 ساله هستیم، بنابراین مردم با ما بزرگ شده اند.”

اگر ژاکت‌های زشت مورد توجه شما نیستند، نگران نباشید زیرا مایکروسافت هزاران کالای مضمون دیگر را در فروشگاه Xbox Gear خود از جمله پوشاک، کالاهای خانگی و اداری، کلکسیون‌ها و لوازم جانبی دارد. در طول تابستان، این غول فناوری با طراح Gavin Mathieu در یک خط 9 تکه لباس و کالا بر اساس سبک Normcore همکاری کرد.

بله، واقعا واقعی است. کلیپی ژاکت #Windows Ugly اینجاست.

کمپین ژاکت زشت مایکروسافت پنج سال پیش شروع شد. در سال 2017، این شرکت سه ژاکت آرایشی تعطیلات را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و از کاربران پرسید که کدام یک را ترجیح می دهند. در نهایت این پست بهترین عملکرد آنها در آن سال بود و ردموند را بر آن داشت تا یک سال بعد آن را از مفهومی به واقعیت تبدیل کند.

Found یک ویژگی TechSpot است که در آن ما چیزهای هوشمندانه، خنده دار یا جالب دیگری را از سراسر وب به اشتراک می گذاریم.





منبع

به طور خلاصه: تعطیلات نزدیک است و مایکروسافت با عرضه جدیدترین ژاکت زشت خود روحیه می گیرد. لباس امسال شامل Clippy است، دستیار آفیس موفقی که در دهه 90 برای بسیاری آزار دهنده بود.

اولین ژاکت زشت مایکروسافت نسخه ویندوز 95 بود. تنها 100 نمونه در ابتدا ساخته شد و از طریق رسانه های اجتماعی برای اعضای مطبوعات، تأثیرگذاران برجسته و طرفداران ویندوز ارسال شد. یک ژاکت زشت ویندوز XP در سال 2019 دنبال شد و به همان اندازه محبوب شد، بنابراین در سال 2020، مایکروسافت شروع به فروش آنها به عموم مردم در کنار یک ژاکت رنگ جدید MS کرد. برای سال 2021، مایکروسافت با یک ژاکت با تم Minesweeper عرضه شد.

ژاکت جدید Clippy زشت در سایزهای کوچک تا 3XL موجود است و تنها در یک رنگ آبی عرضه می شود. قیمت 74.99 دلار تعیین شده است و درآمد حاصل از آن به بنیاد موفقیت کالج اختصاص می یابد، که کمک می کند کالج را برای دانش آموزان کم درآمد خانواده های کم درآمد قابل دسترس و مقرون به صرفه کند. مایکروسافت همچنین 100000 دلار به این سازمان کمک می کند.

بخونید:  اوپو از Find N2 و Find N2 Flip برای رقابت با رقبای سامسونگ رونمایی کرد

اگر امروز سفارش داده شود، باید در زمان زیادی برای مهمانی های تعطیلات آینده برسد. هک، حتی ممکن است آن را به موقع بپوشید تا در شام روز شکرگزاری یا گردش های جمعه سیاه بپوشید.