بتای MoviePass در تاریخ 5 سپتامبر با سه سطح با قیمت 10 دلار در ماه راه اندازی می شود

اعتبار تصویر: Epic Geekdom



منبع

MoviePass هیچ اطلاعاتی در مورد مناطقی که در ابتدا به آن‌ها دسترسی خواهند داشت، نداشت، زیرا بر اساس «سطح تعامل از فهرست انتظار در هر بازار و همچنین مکان‌های شرکای نمایشگاه»، عرضه می‌شود.

هنگامی که یکی از بنیانگذاران، استیسی اسپایکس، شرکت را پس از ورشکستگی دوباره خریداری کرد، اوایل سال جاری میزبان یک رویداد راه اندازی مجدد بود. وی در حین ارائه خود اشاره کرد که اعتبارات مانند یک ارز مجازی عمل می کند و به سایر کاربران قابل انتقال است. او همچنین خاطرنشان کرد که این سرویس از فناوری‌های Web3 و ردیابی چشم استفاده می‌کند تا به کاربران امکان می‌دهد با تماشای تبلیغات اعتبار کسب کنند، اما در پرسش‌های متداول به‌روزرسانی شده هیچ اشاره‌ای به هیچ یک از این موارد وجود ندارد.

این نشان نمی‌دهد که هر اشتراک چه تعداد اعتبار می‌گیرد و نه تعداد اعتبار لازم برای دیدن یک فیلم، اما قول داده است که تا زمان پخش جزئیات بیشتری داشته باشد. مشترکین می توانند از این سرویس در اکثر تئاترهای اصلی ایالات متحده که کارت اعتباری می پذیرند استفاده کنند.

از این پنجشنبه در ساعت 9 صبح به وقت شرقی، MoviePass شروع به دریافت درخواست‌ها برای پیوستن به لیست انتظار برای سرویس اصلاح‌شده می‌کند. پنجره فرصت برای قرار گرفتن در لیست فقط پنج روز خواهد بود — درخواست ها دوشنبه، 29 اوت بسته می شوند. هر کسی می تواند به لیست بپیوندد، اما این سرویس به تدریج در مناطق منتخب ایالات متحده عرضه می شود. بنابراین برخی از کاربران ممکن است نتوانند حساب های خود را در زمان راه اندازی رسمی این سرویس در روز کارگر، 5 سپتامبر 2022، فعال کنند.

بخونید:  MIT device could free those with type 1 diabetes from insulin injections and pumps

این شرکت نوشت: “3 سطح قیمت گذاری وجود خواهد داشت.” قیمت‌ها بسته به هر بازار متفاوت خواهد بود، اما قیمت‌های کلی 10، 20، 30 دلار خواهد بود.

چه اتفاقی افتاده؟ شرکتی که از مردن امتناع می‌کند، MoviePass، اخیراً وب‌سایت خود را با یک تایمر معکوس و مجموعه‌ای از پرسش‌های متداول به‌روزرسانی کرده است که جزئیات تازه‌سازی شده MoviePass 2.0 را نشان می‌دهد. از جمله، این سرویس در قالب تا حدودی بتا با شرکت کنندگان محدود راه اندازی خواهد شد.

در حالی که قرار گرفتن در لیست رایگان است، هنوز هم برای شرکت در برنامه بتا هزینه وجود دارد. این بار به نظر می رسد که این شرکت برای یک سرویس سه لایه که از 10 دلار در ماه شروع می شود، با سطوح بالاتر 20 دلار و 30 دلار ماهانه هزینه می کند. با این حال، سؤالات متداول در مورد آنچه دقیقاً آن نرخ ها ارائه می دهند بسیار مبهم بود.

در هر صورت، MoviePass از روز کارگر از طریق ایمیل، کاربران را از باز شدن سرویس در منطقه خود مطلع می کند. مشترکین می توانند در آن زمان اکانت خود را فعال کرده و 10 دعوت نامه برای ارسال به دوستان خود دریافت کنند. بنابراین حتی اگر پنجره ثبت نام در لیست انتظار را از دست دادید، باز هم می توانید از طریق یک دوست وارد نسخه بتا شوید. بتای جیمیل گوگل در اوایل دهه 2000 به طور مشابه عمل می کرد و به کاربران بتا تعداد معینی دعوت داده می شد که می توانستند آزادانه ارائه کنند.

بخونید:  مایکروسافت قرارداد 10 ساله دیگری برای توزیع Call of Duty امضا می کند تا تنظیم کننده ها را در قرارداد Activision Blizzard تحت تاثیر قرار دهد.