بررسی گوشی شیائومی ردمی ۶ پرو

جایگاه فوقالعادهای که گوشی های شیائومی خصوصاً گوشی های پرچمدار آن در بازار جهانی کسب کردهاند موجب شده که نگاه کاربران را بتوانند به خود جلب کنند. برای خرید گوشی شیائومی به صورت اینترنتی ابتدا وارد سایت آترامارت می شوید و در قیمت گوشیهای شیائومی کوشی مورد نظر خود را انتخاب می کنید و به سبد خرید خود اضافه می نمایید. در مورد انواع لوازم جانبی گوشی صحبت کردهایم. لوازم و ابزار های محافظتی کدامند؟ شیائومی محصولات و گوشی های ارائه شده توسط خود را با زیباترین نمای ظاهری و امکانات خارق العاده در بازار عرضه میکند. آوریل سال ۲۰۲۱ شیائومی با عرضه این محصول خود نشان داد که به رقابت با برندهای معتبر ادامه خواهد داد. گوشی شیائومی مدل Poco F1 در سال 2018 وارد بازار شد.

یک دلیل عمده خرابی باتری ها استفاده از کابل های بی کیفیت در هنگام شارژ کردن آن ها است. اگرچه قیمت محصول آنها میتواند پایین باشد، اما کیفیت آنها در مقایسه با سایر محصولات پایینتر است. مدلهای جدید سری گلکسی A سامسونگ اکثرا از دوربین ماکرو بهره میبرند و البته کیفیت دوربین ماکرو در آنها افزایش پیدا کرده است. گوشی های شیائومی در انواع اقسام مدل های مختلف روانه بازار شده است و هر فردی می تواند پس از بررسی امکانات هر یک از آنها نسبت به خرید اقدام نماید. در مجموع ما نمایشگرهای هر دو گوشی را از نظر نمایشگر مناسب، از نظر عمق رنگ مشکی نسبتا ضعیف و در بحث رنگها متوسط میدانیم. شرکت ­های Xiaomi و MI دو شرکت مختلف هستند که با همکاری یکدیگر محصولات MI و Redmi را تولید می­کنند. “لی جون” مدیر عامل شرکت شیائومی اعلام کرد که حاشیه سود حاصل از فروش محصولات سخت افزاری این شرکت بعد از کسر مالیات، محدود به 5 درصد است.

برای دانستن بیشتر گوشی های گیمینگ به مقاله بهترین گوشی گیمینگ برای بازی چیست مراجعه کنید. امیدوارم این مقاله از کالاتیک به سوالات پیرامون تاریخچه گوشی های سری S سامسونگ پاسخ داده باشید. در حالت کلی روش های خرید گوشی شیائومی به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی می شوند که منظور از روش حضوری مراجعه به مراکزی است که در سطح شهر فعالیت می کنند و این روش به دلیل وقت گیر بودن کمتر مورد توجه قرار گرفته و جای خود را به فروشگاه های اینترنتی داده است. قیمت های پایین گوشی شیائومی دو دلیل اصلی دارد اول اینکه شیائومی محصولات خود را به صورت آنلاین و بدون هیچ واسطه ای به فروش می رساند، حذف واسطه ها و عرضه مستقیم به مشتری یکی از دلایل قیمت مناسب بودن گوشی شیائومی است.

بخونید:  نسل های Cpu Intel

بررسی گوشی سامسونگ

توجه داشته باشید که برای مشاهده قیمت دقیق محصول مورد نظر خود می توانید هر روز به آترامارت مراجعه نمایید. در تست ماندگاری، این باتری در حالت وب گردی و اتصال به شبکه وای فای حدود 13:44 ساعت و در حالت تماشای ویدئو 14:19 ساعت دوام می آورد (با این فرض که در هر دو حالت، روشنایی صفحه روی 150 نیت تنظیم شده است). دوربین اصلی آن به طور پیشفرض عکسهای ۱۲ مگاپیکسلی ثبت میکند و هرچند خبری از تثبیت کننده نوری نیست اما هر دو سنسور اصلی و فوق عریض از حالت شب پشتیبانی میکنند. استفاده از دوربین سه گانه با قدرت وحشتناک و لنزهای ۵۰ مگاپیکسلی، ۴۸ مگاپیکسلی و ۴۸ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی به خوبی می تواند جزئیات کاملی از این گوشی فوق العاده را برای شما معرفی کند. به این نکته مهم توجه کنید شما یک گوشی گران قیمت و زیبا را خریده اید اگر به صورت اتفاقی ضربه ای بخورد یا نا خودآگاه از دستتان لیز خورده و به زمین بیافتد .

کمپانی شیائومی یکی از شناخته ترین شرکت های سازنده محصولات دیجیتال در چین و دنیاست. دروبین گوشی یکی دیگر از ویژگی هایی است که در هنگام خرید گوشی باید مورد فونر سایت خرید گوشی شیائومی توجه قرار بگیرد. بسیاری از مردم تمایل دارند که بتوانند لوازم مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری کنند. یکی از مهمترین مزیت های شیائومی نسبت به برند های مشابه، ارزان بودن آن است و می توانید با قیمتی پایین تر گوشی های هم سطح سامسونگ را با برند شیائومی خریداری کنید. کیفیت صفحه نمایش در گوشی های گیمینگ بسیار مهم استف خوشبختانه شیائومی هم چیزی کخه نگذاشته است و از نمایشگر 1080 در 2400 پیکسلی استفاده کرده است چون پایین بودن رزولوشن در گوشی های گیمینگ سبب می شود تا تجربه بصری ضعیف تری از بازی داشته باشیم. بنابراین مشاهده میکنید با وجود اینکه پردازنده مدیاتک را بهخدمتگرفته باز هم چیزی از پردازندههای کوالکام کم ندارد. به عبارت ساده تر، نمی توان چیزی را شخصی تر از تلفن همراه به شمار آورد.

بخونید:  خرید بک لینک خرید بک لینک ایرانی-خرید بک لینک گلدلینک

شرایط به وجود آمده در گوشی های شیائومی موجب شده که در کنار غول های موبایل سازی جهان به خوبی بتواند خود را قرار دهد. یکی از مهمترین دلایلی که سبب تبدیل شدن شیائومی به یکی از برند های مطرح موبایل سازی شده است امکانات کامل با قیمت ارزان است و همگان امکان خرید آن را خواهند داشت. این گوشی در بازار هند جزو یکی از محبوب ترین دستگاه ها شناخته شد. با کلیک روی لینک مقابل میتوانید در مورد تفاوت رام چین، هند و گلوبال بیشتر مطالعه کنید: تفاوت رام گلوبال، هند و چین گوشیهای شیائومی در چیست؟

گوشی گیمینگ شیائومی با نرخ رفرش ریت 90 درصدی اجازه نمی دهد تا هنگام بازی بخاطر عملکرد کندتر از حریفان خود جا بمانید. هنگامی که با گوشی بازی می کنید یکی از فاکتورهای اصلی سرعت واکنش پذیری صفحه نمایش یا همان رفرش ریت است. فروشگاه اینترنتی آترامارت یکی از مرکز معتبر فروش محصولات شیائومی است که توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. خرید اقساطی گوشی شیائومی طرفدار بسیاری دارد و می توانید در بخش اقساطی فروشگاه اینترنتی آترامارت به خرید اقدام نمایید. خرید گوشی موبایل شیائومی در فروشگاه اینترنتی اعتبارکالا امکانپذیر است. کاربران پر انرژی مدیاپردازش، موبایل جدید ردمی نوت 8 به یک نمایشگر 6.3 اینچی مجهز شده که از فناوری صفحهنمایش IPS LCD بهره میبرد. شیائومی Mi 11 ultra یک گوشی ۶.۸۱ اینچی با حافظه رم فوقالعاده ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی به خوبی توان رقابت با پرچمداران برندهای معتبر را دارد.

با توجه به اینکه برند شیائومی در یکی دو سال اخیر توانسته خود را به عنوان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین برندها در بازار جهانی معرفی کنند. فراموش نکنید که گوشی شیائومی mi 11 معمولی و شیائومی Mi 11 PRO نیز می توانند به عنوان پرچمداران این کمپانی قدرتمند شناخته شوند. شیائومی هم در ماه آگوست (August) سال 2019 از اسمارتفون Redmi Note 8 Pro پرده برداشت و این گوشی هم توانست با قیمت رقابتی خودش بسیار پرطرفدار شود. و نکته ی آخر در مورد حافظه ها، استاندارد آن هاست که برای گوشی Redmi Note 8 Pro استاندارد UFS 2.1 نسبت به گوشی Samsung A52 با استاندارد عملکرد بهتری دارد. شرکت شیائومی شرکتی چینی است که قطعات گوشی ها را خودش تهیه می کند و در مدت زمان کوتاهی که از تاسیس آن می گذرد توانسته فروش بسیار چشمگیری داشته باشد که این مورد نشان از کیفیت بالای آن دارد.

بخونید:  بررسی بهترین CPU های اینتل در سال 2022

موبایل شیائومی

نوع ساخت گوشی های شیائومی به شکلی است که پرچمداران این کمپانی نسبت به برندهایی مانند گوشی اپل و گوشی سامسونگ با قیمت بسیار مناسب در بازار عرضه می شوند. در این بین بد نیست بدانید که به لحاظ نقطه قوت های موجود در گوشی های شیائومی، به راحتی می تواند گوی سبقت را از رقبای قدرتمندی مانند سامسونگ، اپل و هواوی برباید. طراحی فوق العاده زیبای بدنه و منحنی شکل گوشی شیائومی می ۱۱ به عنوان یکی از زیباترین گوشی های موجود در بازار این محصول را معرفی کرده است. شیائومی برای گوشی ردمی ۶ پرو در قسمت سخت افزاری تراشه میان رده اسنپدارگون ۶۲۵ را در نظر گرفته که بررسی ها نشان می دهد در این رنج قیمتی گوشی یکی از بهترین گزینه ها است.در بنچمارک انتوو برای شیائومی ردمی ۶ پرو امتیاز ۷۸.۷۰۲ اعلام شده که نتیجه استانداری برای این تراشه محسوب می شود.

خرید گوشی شیائومی