برنامه‌نویسان فرار از تارکوف از شرمساری عمومی برای مبارزه با موج‌های اخیر متقلبانه استفاده می‌کنند

یکی از کارمندان ناشناس یک استودیوی رقیب ناشناس به TechCrunch گفت: “خوب. ای کاش ما هم این کار را می کردیم.” بسیاری از متقلبان برای دوستان و افراد مهم خود تصویری دروغین می سازند و هنگامی که رفتار فریبکارانه آنها به طور علنی افشا می شود، باعث شرمساری نام آنها می شود و آنها را از تکرار عمل منصرف می کند.

بنابراین توسعه دهندگان نوعی دیوار شرم ایجاد کرده اند. این فقط یک صفحه گسترده Google Docs است که به صورت عمومی ارسال شده و دسته‌های همه متقلبانه را که آنها را ممنوع کرده‌اند فهرست می‌کند. برخی از متخصصان صنعت فکر می کنند که ممکن است یک سیاست عالی برای جلوگیری از متخلفان تکراری باشد.

بخونید:  ویندوز 11 در شرف پذیرش گسترده تری توسط شرکت ها است
دیمیتری اوگورودنیکوف سخنگوی استودیو گفت: “ما می خواهیم بازیکنان صادق با نام مستعار متقلبان ببینند تا بدانند که عدالت اجرا شده است و متقلب که آنها را در یک حمله کشته است مجازات و ممنوع شده است.”

ولی خیلی سخته: فرار از تارکوف یک تیرانداز آنلاین چند نفره هاردکور است. ما در مورد بازی صحبت می کنیم که از شما می خواهد مجلات خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که مهمات کافی برای نبردهای سخت آینده دارید. با وجود منحنی یادگیری شیب دار، این بازی از طریق Twitch بسیار محبوب شده است و بسیاری از بازیکنان برای ورود به نسخه بتا طولانی مدت پیش سفارش می دهند. متأسفانه، برخی آنقدر سخت می‌بینند که نیاز به استفاده از تقلب را احساس می‌کنند.

بازی تیراندازی چندنفره آنلاین Escape from Tarkov اخیراً با مشکل قابل توجهی با متقلبان مواجه شده است. به گفته توسعه دهنده بازی Battlestate Games، در چند روز گذشته بیش از 6700 بازیکن را ممنوع کرده است – حدود 4000 نفر در آخر هفته آخر فوریه و 2700 بازیکن دیگر از آن زمان.

تقلب آنقدر رایج است که کل صنعت برای مبارزه با آن ساخته شده است. یک بازی چندنفره آنلاین به من نشان دهید، و من یک بازی مملو از کلاهبرداران را به شما نشان خواهم داد. در بیشتر موارد، راه‌حل‌هایی که بخش ضد تقلب ارائه می‌دهد در شناسایی کسانی که از بازی سوءاستفاده می‌کنند مناسب هستند، اما در بازدارندگی از رفتار آن‌ها خیلی خوب نیستند.

البته برخی از متقلبان فقط به شهرت خود اهمیت نمی دهند. چنین شرمساری تأثیر چندانی بر آنها ندارد. آنها به سادگی یک حساب کاربری جدید ایجاد می کنند تا به رفتار آزاردهنده خود ادامه دهند. همیشه یک مشکل تقلب در بازی های آنلاین وجود خواهد داشت. عملاً اجتناب ناپذیر است زیرا اینترنت همه چیز را خراب می کند.

بخونید:  افزایش قیمت برای Xbox Series X و Game Pass





منبع

این منبع افزود: «همچنین، متقلبانی که سعی می‌کنند حرفه‌ای باشند و در مسابقات قهرمان شوند، در معرض دید عموم قرار می‌گیرند، بنابراین دیگر بازیکنان دیگر هرگز به آنها فرصت بازی نمی‌دهند.» “تو اعتماد را شکستی، لیاقت فرصت بازگشت را نداری.”