بلیزارد “واقعاً مطمئن است” Diablo IV می تواند با اجتناب از بار اضافی در روز پرتاب، غیرممکن را انجام دهد.

Piepiora گفت: “هر یک از این نسخه های بتا از نظر درک ما از ظرفیت فنی خود و آنچه که باید انجام دهیم تا به طور کلی یک تجربه پرتاب روان تر را انجام دهیم، تحول آفرین بوده است.”

ما حدود 30 دقیقه به سرور اسلم پیوستیم تا ببینیم سوار شدن چقدر سخت است و مسلماً مشکلی نداشتیم. با این حال، آیا سهولت ما در راه‌اندازی به دلیل داشتن سرورهای کافی برای روز راه‌اندازی Blizzard بود یا به دلیل اینکه «آنجا بوده‌ایم، این کار را انجام داده‌ایم» بارگذاری‌ها کم بود؟

بدون شک ادعایی بلندپروازانه است. بلیزارد سابقه درخشانی در راه اندازی بازی های آنلاین بدون مشکل ندارد. Diablo III با سرورهایی که بازیکنان را با “خطای 37” رد می کردند، زمان سختی داشت. Diablo II Resurrected مشکلات مشابهی داشت و اگر ابتدا خراب نمی شد، صف به طرز آزاردهنده ای طولانی بود. Overwatch 2 به دلیل “حملات DDoS” فرضی مسدود شد، اما این کمترین مشکل روز راه اندازی آن بود. حتی Diablo Immortal که فقط برای موبایل استفاده می‌شود، در هنگام راه‌اندازی دچار اضافه بار شدید سرور شد.

آخرین اما نه کم اهمیت ترین “Server Slam” آخر هفته گذشته بود. ما حدس می زنیم که این رویداد اصلا مورد انتقاد قرار نگرفت. PCGamesN اشاره کرد که بیش از یک میلیون بازیکن تا پایان بتای دوم، لوازم آرایشی رایگان سگ گرگ خود را درخواست کردند. علاوه بر امتحان کردن یک کلاس دیگر، قرعه کشی زیادی وجود نداشت که بازیکنان را وادار به پیوستن به سرور اسلم کند.

بخونید:  مک بوک یا اپل واچ بعدی شما ممکن است از ویتنام باشد

علاوه بر این، ما متقاعد نیستیم که هر مقدار آزمایش بتا بلیزارد را برای روز راه اندازی مورد انتظارترین بازی خود تا به امروز آماده کند. اولین نسخه بتا، در حالی که عمومی بود، برای همه به جز کسانی که پیش‌سفارش داشتند بسته بود. دومی برای همه باز بود و باید بالاترین بار اوج خود را به آنها می داد، اما برابر کردن آن بار با روز افتتاحیه احمقانه است. بسیاری از بازیکنان به دلیل ترس از اسپویل در بتا شرکت نکردند.

اعتماد بلیزارد به اینکه می‌تواند اضافه بار روز اول را از بین ببرد، قابل ستایش است، و اگر بتواند، باید به عنوان یک نمونه عالی از نحوه انجام این کار باشد. با این حال، زمانی که آن را در 6 ژوئن ببینیم، آن را باور خواهیم کرد.



منبع

موفق باشید با آن: یکی از مشکلاتی که بازی های چند نفره آنلاین نمی توانند از آن اجتناب کنند، اضافه بار سرور در زمان انتشار است. مهم نیست که توسعه دهندگان چقدر تست و تقویت سرور انجام دهند، هرگز برای جلوگیری از مشکل کافی نیست. بلیزارد می گوید مطمئن است که Diablo IV در روز اول بی عیب و نقص کار خواهد کرد.

Joe Piepiora مدیر بازی و جان مولر مدیر هنری به Eurogamer گفتند که سه نسخه بتا عمومی Diablo IV علیرغم هدایای آرایشی و بهداشتی توله گرگ که همراه آنها بود فقط برای اهداف بازاریابی نبودند. او گفت که آنها با دقت مسائل مربوط به بارگذاری سرور را مشاهده کردند تا از تنگنا در روز اول جلوگیری کنند.

بخونید:  Broadcom به چه چیزی تبدیل شده است؟ | TechSpot

اگر منصف باشیم، بلیزارد تنها کسی نیست که به این موضوع می پردازد. به یاد آوردن یک بازی آنلاین چندنفره اخیر که اضافه بار روز راه اندازی نداشته است، سخت است. مشکل احتمالاً در شمارنده‌های لوبیا نهفته است که اجازه خرید حداقل ظرفیت سرور را می‌دهند و سپس به سطوح واقعی تغییر می‌دهند، زیرا در مقایسه با خرید بیش از حد و کاهش حجم، چند دلار صرفه‌جویی می‌کنند.

مولر افزود:[The betas were] کار بی اهمیتی برای ما نیست اما ما ارزش آن را ارزشمند می بینیم. و باز هم، این یک چیز بازاریابی نیست. این واقعاً در مورد دریافت آن اطلاعات است تا بدانیم روز اول به بهترین شکل ممکن خواهد بود و ما فقط از ورود به آن احساس اطمینان می کنیم. بنابراین، در حال حاضر، در حال حاضر، واقعاً احساس اعتماد به نفس می کنیم.”