بهترین هدفون – تعطیلات 2022

سونی نگاهی به لیست شکایات کاربران و بازبینان در مورد هدفون WF-1000MX3 انداخت و تقریباً هر یک از آنها را بهبود یا رفع کرد. اولین مورد زیبایی شناسی یا بهتر است بگوییم اندازه آنها بود. MX3 قدیمی‌تر بسیار بزرگ بود و هنگام پوشیدن به‌طور محسوسی بیرون زده بود. MX4 ها بسیار جمع و جورتر هستند، اگرچه هنوز هم بسیار بزرگ هستند – افرادی که گوش های کوچک دارند ممکن است برای به تناسب اندام مناسب آنها تلاش کنند.

با این حال، اگر کاربر اپل هستید، پس منطقی‌تر است که چند دلار بیشتر خرج کنید و از مجموعه AirPods Pro 2 خود استفاده کنید. اینها به راحتی با بهترین های سونی برای کیفیت صدا، عملکرد ANC و عمر باتری رقابت می کنند. به طور طبیعی، آنها به طور یکپارچه با هر دستگاه اپل ادغام می شوند، اگرچه از کدک های صوتی با وضوح بالا پشتیبانی نمی کنند و هیچ گونه تنظیم EQ زیادی وجود ندارد.

اما برای مقابله با این، صدای فضایی Dolby Atmos وجود دارد، برای هر رسانه ای که آن را ارائه می دهد و همراه با ویژگی ردیابی سر، یک لایه غوطه وری اضافی در فیلم و موسیقی وجود دارد.

انتخاب های دیگر برای کمتر

در این دسته قیمت، رقابت شدید است، اما پیشنهاد سونی تعداد زیادی از جعبه ها را نشان می دهد و آنها را به مجموعه ای تقریباً عالی از هدفون تبدیل می کند – اگر برای اندازه گوش شما مناسب باشد.

عالی | ویژگی های متمایز کننده
عملکرد ANC ستاره ای، عمر باتری طولانی

بخونید:  MSI مادربردهای B760 را عرضه می کند که می توانند CPU های قفل شده اینتل را اورکلاک کنند

پردازشگر صوتی V1 سونی (که در واقع دو تراشه روی هم است)، حذف نویز فعال بهبود یافته است و بازبینان خاطرنشان کردند که این سیستم یکی از بهترین‌های موجود است. همراه با برنامه اتصال هدفون سونی، پیکربندی هدفون‌ها آسان است و کنترل‌های لمسی ساده بسیار مؤثر هستند. با این حال، هیچ کنترل صدا بر روی خود جوانه ها وجود ندارد، که ممکن است برخی افراد را ناامید کند، زیرا ممکن است عدم پشتیبانی چند نقطه ای بلوتوث (به روز رسانی سیستم عامل در پایان سال 2022 ممکن است این مشکل را برطرف کند).

LinkBuds WF-L900 سونی و سری A Pixel Buds گوگل. برای پایین نگه داشتن هزینه ها، هر دو از ویژگی هایی مانند شارژ بی سیم، بلوتوث چند نقطه ای یا ANC اجتناب می کنند، اما صدای عالی، راحتی و سهولت استفاده را نیز ارائه می دهند.



منبع

خوب | بیشتر آن را دارند
استفاده آسان، کیس شارژ بی سیم جمع و جور

علاوه بر پیشرفت‌ها، WF-1000MX4 اکنون دارای رتبه IPX4 است، بنابراین کمی پاشیدن و عرق کردن را تحمل می‌کند، و طراحی میکروفون پیکربندی‌شده مجدد، تماس‌های صوتی عالی را در هر بار تضمین می‌کند.

میانگین | رقبا ممکن است بهتر باشند
خیلی بزرگ برای گوش های کوچک، بدون چند نقطه BT

هر دو MX4 و AirPods Pro 2 بسیار گران هستند، اما دو انتخاب عالی برای بودجه های محدودتر وجود دارد: