به‌روزرسانی رایگان Colosseum PVP Elden Ring در ۷ دسامبر ارائه می‌شود

نمایش سالانه جوایز در تاریخ 8 دسامبر به طور زنده از مایکروسافت تئاتر در لس آنجلس پخش می شود و دوباره توسط جف کیگلی میزبانی می شود. از ساعت 4:30 بعد از ظهر اقیانوس آرام در اکثر پلتفرم‌های دیجیتال، اجتماعی و بازی به صورت همزمان پخش خواهد شد.



منبع

این بازی در چندین بخش جایزه بازی از جمله بهترین بازی نقش آفرینی، بهترین طراحی صوتی، بهترین موسیقی و موسیقی، بهترین کارگردانی هنری، بهترین روایت، بهترین کارگردانی بازی و پدربزرگ همه آنها، بازی سال نامزدی کسب کرده است. این بازی در برابر برخی از مهاجمان سنگین دیگر از جمله God of War: Ragnarok، Horizon: Forbidden West و Xenoblade Chronicles 3 قرار دارد، فقط به نام چند.

چه اتفاقی افتاده؟ توسعه دهنده Elden Ring، FromSoftware، انتشار DLC طولانی مدتی که شایعه شده بود را تایید کرده است و لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید تا آن را شروع کنید. روز سه شنبه، استودیوی ژاپنی به همراه ناشر Bandai Namco Entertainment، Colosseum را معرفی کردند. به‌روزرسانی PVP به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا طبق توضیحات تریلر، در دوئل‌ها، بازی‌های رایگان و مبارزات تیمی در Colosseums of Limgrave، Leyndell و Caelid شرکت کنند.

به روز رسانی PVP در حال انتظار در این مرحله دقیقاً تعجب آور نیست. در اوایل سال جاری، دیتامینرها دارایی های استفاده نشده در بازی از جمله کولوسئوم ها را پیدا کردند و حدس زدند که ممکن است در DLC های آینده فعال شوند.

به روز رسانی 1.08 یک نسخه رایگان است و قرار است در تاریخ 7 دسامبر (یعنی فردا) درست قبل از جوایز بازی 2022 راه اندازی شود.

بخونید:  انویدیا ممکن است در تابستان امسال نسخه RTX 4060 Ti را با 16 گیگابایت VRAM عرضه کند.

برخی بر این باورند که افت “اوایل” PVP فروم سافت‌ور می‌تواند راه را برای اعلام DLC بزرگ‌تر هموار کند، شاید در خلال The Game Awards.

تایم Elden Ring را به عنوان چهارمین نسخه مورد علاقه خود در سال 2022 پس از The Quarry، Horizon: Forbidden West و God of War: Ragnarok به این ترتیب رتبه بندی کرد.

Elden Ring در اواخر فوریه وارد شد و شروع خوبی داشت و فروم سافت‌ور را به‌عنوان یک استودیوی برتر بازی تقویت کرد. تا اکتبر، بیش از 17.5 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شده است. نسخه پلی استیشن 5 بازی دارای امتیاز 96 بیش از متاکریتیک است و نسخه PC با چند امتیاز پایین تر در 94 رتبه بندی شده است. امتیاز کاربر در 7.8 برای PS5 و 6.9 برای PC کمی کمتر مطلوب است.