به‌روزرسانی Quake حالت کلاسیک «Capture the Flag» را اضافه می‌کند

برای نسخه به‌روزرسانی‌شده Quake، Bethesda 9 سطح را از حالت اصلی از جمله McKinley Base، McKinley Station، Spill the Blood و Gloom Castles احیا کرده است. تعدادی از پیشرفت‌ها نیز مانند نمایش وضعیت پرچم بهبودیافته، امتیازدهی تیم، و بهبود نور و جلوه‌های مه بر روی نقشه‌ها اعمال شده‌اند.

به طور خلاصه: خیلی وقت پیش نبود که ضبط پرچم سه موج یک حالت بازی محبوب در تیراندازی های اول شخص چند نفره بود، دقیقاً مانند بازی امروزی بتل رویال. هر دو نوع گیم پلی از جامعه مودینگ تولید شده اند و به لطف آخرین به روز رسانی Bethesda، می توانید لذت سه موج CTF را دوباره زنده کنید.

آپدیت چهار برای نسخه مجدد Quake شامل بازگشت حالت بازی افسانه ای است. همانطور که Bethesda برجسته می کند، CTF اصلی سه موجی توسط David “Zoid” Kirsch توسعه داده شد و در اکتبر 1996 منتشر شد. این مد یک موفقیت فوری بود، و باعث شد id Software به طور رسمی این حالت را به Quake II اضافه کند.

Bethesda علاوه بر این، چهار ران تقویت‌کننده را اضافه کرد که در ابتدای هر مسابقه به‌طور تصادفی در سراسر نقشه پخش می‌شوند. توانایی های آنها به شرح زیر است:

  • Rune of Elder Magic: Regeneration – در هر ثانیه مقداری سلامتی و زره از دست رفته را تا 150 بازسازی کنید
  • Rune of Hell Magic: عجله – بیشتر سلاح ها دو برابر سریعتر شلیک می کنند و سرعت پرتابه میخ دو برابر می شود
  • Rune of Black Magic: Strength – همه سلاح ها آسیب مضاعف وارد می کنند
  • Rune of Earth Magic: Resistance – از تمام سلاح ها نصف آسیب بگیرید
بخونید:  AMD Ryzen 7 7700X Review: Faster than Core i9?

قلاب مبارزه بدنام این مد نیز بازگشته است. بیشتر از سلاح، از طریق چرخ سلاح یا با فشار دادن کلید متصل به تبر قابل دسترسی است. گرپلینگ هوک ابزاری موثر برای کمک به حرکت سریع نقشه ها است و حتی می تواند برای آسیب رساندن به آن استفاده شود. بازیکنان پیشرفته می توانند از قلاب قلاب برای تسریع سرعت پرش خرگوش استفاده کنند.

آپدیت چهار اکنون در دسترس است و نیازی به دانلود اضافی ندارد. Quake با 60 درصد تخفیف (3.99 دلار) در Steam به عنوان بخشی از فروش QuakeCon در دسترس است. این پیشنهاد تا 30 آگوست معتبر است.



منبع