به نظر می رسد که برنامه Notepad ویندوز 11 در حال دریافت برگه های سبک مرورگر است

این افشاگری توسط یکی از مدیران ارشد محصول مایکروسافت انجام شده است که عکسی از یک دفترچه یادداشت به روز شده با تب ها را در توییتر منتشر کرده است، همراه با پیامی که در آن نوشته شده بود: “Notepad در ویندوز 11 اکنون دارای برگه است!” همچنین یک ایموجی بلندگو برای تاکید وجود داشت.

این اولین ابزار طولانی مدت ویندوز نخواهد بود که مایکروسافت با تب ها بهبود داده است. پس از سال ها درخواست کاربران، آنها به عنوان بخشی از به روز رسانی ویندوز 11 نسخه 22H2 به Windows File Explorer معرفی شدند.

به نظر می‌رسد که ویژگی تب‌ها برای Notepad هنوز در مرحله آزمایش اولیه است و پس از اعلام رسمی آینده، ابتدا برای Windows Insiders عرضه خواهد شد.

با توجه به اینکه اکنون برگه هایی در File Explorer و Notepad موجود است که ظاهراً آنها را دریافت می کنند، به نظر می رسد که مایکروسافت به آرامی این ویژگی را به چندین برنامه ویندوز à la Sets اضافه می کند. از دیدن تب های بیشتر در برنامه های ویندوز 11 در ماه های آینده تعجب نکنید.



منبع

غیرمعمول به نظر می رسد که کارمند توییت را زمانی که یک هشدار بزرگ روی تصویر وجود داشت که محرمانه بودن آن و عدم بحث در مورد ویژگی ها یا گرفتن اسکرین شات وجود دارد پست کرده است، که می تواند توضیح دهد که چرا توییت به سرعت حذف شده است.

مایکروسافت قبلاً با افزودن تب به چندین برنامه ویندوز آزمایش کرده است. در کنفرانس Build خود در سال 2018، این شرکت قابلیتی به نام Sets را معرفی کرد که اساساً برای هر برنامه در ویندوز 10 تب بود. Windows Insiders باید Sets را آزمایش کند، اما بازخوردها منجر به لغو این ویژگی شد و هرگز به نسخه کامل ارائه نشد. سیستم عامل

بخونید:  The AI desktop PC is not coming anytime soon, AMD says

همانند سایر برنامه‌هایی که از آن‌ها استفاده می‌کنند، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد چندین فایل را در یک پنجره باز کنند و می‌توانند با کلیک کردن بر روی برگه در بالای صفحه، بین هر کدام بپرند.

چه اتفاقی افتاده؟ برنامه Notepad ویندوز مدت زیادی است که وجود داشته است، اما بین راه اندازی ویندوز 95 و طراحی مجدد آن در ویندوز 11 به روز رسانی های کمی دیده شده است. طبق آنچه به نظر می رسد یک اعلامیه تصادفی توسط یکی از کارمندان مایکروسافت باشد، نسخه ویندوز 11 دریافت یک ویژگی جدید: برگه های سبک مرورگر.