تا چند ساعت آینده می‌توانید Death Stranding را به‌صورت رایگان از فروشگاه Epic Games خریداری کنید


به طور خلاصه: فروشگاه اپیک گیمز امسال نقش بابا نوئل را با اهدای یکی از بزرگترین بازی‌های اخیر بازی می‌کند. این پیشنهاد به قدری محبوب شد که به طور موقت سرورهای سایت را از کار انداخت. Death Stranding هیدئو کوجیما را می‌توان دانلود کرد و برای همیشه بدون پرداخت یک پنی هزینه کرد، اما اگر می‌خواهید نسخه‌ای از آن بخرید، مطمئن شوید که سریع حرکت کنید، زیرا فروش فقط چند ساعت بیشتر طول می‌کشد (تا ساعت 8 صبح PT / 11 صبح به وقت شرقی در 26 دسامبر. ).

بازی Death Stranding یکی از مورد انتظارترین بازی‌هایی بود که در سال 2019 بر روی PS4 منتشر شد (نسخه PC در سال 2020 عرضه شد). ماجراجویی جهان باز و بازیگران تمام ستاره آن مورد تحسین منتقدان قرار گرفتند—این بهترین عنوان PC Gamer در سال 2020 بود—اما گیم پلی و مکانیک منحصر به فرد به این معنی است که برای همه مناسب نیست، به همین دلیل است که هدیه رایگان Epic بسیار جذاب است. نیازی نیست برای چیزی که ممکن است دوست نداشته باشید، ریسک کنید.

Epic این معامله را با ارائه جدیدتر Death Stranding Director’s Cut آغاز کرد. با این حال، به نظر می رسد که این پیشنهاد محبوب تر از حد انتظار بود. بسیار شبیه به جایزه GTA V در سال 2020، تعداد زیادی از افرادی که سعی در دسترسی به این سرویس داشتند باعث بارگیری بیش از حد آن شد. پس از بازگشت فروشگاه Epic Games، هدایا به نسخه پایه Death Stranding تغییر یافت. این هنوز یک پیشنهاد خوب است و دارندگان بازی پایه می توانند با استفاده از تخفیف فعلی Steam کریسمس، فقط با 6 دلار آن را به Director’s Cut ارتقا دهند.

بخونید:  Charles Martinet steps down as the voice of Mario after three decades

فروشگاه Epic Game هر روز یک بازی متفاوت را به عنوان بخشی از فروش تعطیلات خود ارائه می دهد. نام‌های بزرگی از جمله Wolfenstein: The New Order، Sable و Metro Last Light Redux در این لیست وجود دارد. چهار عنوان دیگر نیز پیش از پایان آن ارائه می‌شود که عنوان بعدی تا چند ساعت دیگر با پایان یافتن پیشنهاد Death Stranding ارائه می‌شود.

اگر می‌خواهید ببینید آیا Death Stranding مطابق با تبلیغات تبلیغاتی است یا خیر، معامله در ساعت 11 صبح به وقت استاندارد شرقی به پایان می‌رسد، بنابراین بهتر است سریع حرکت کنید. همچنین مجموعه ای از تخفیف های تعطیلات دیگر در فروشگاه و Steam وجود دارد. برخی از این پیشنهادات عالی را در سایت Valve بررسی کنید.



منبع